kandydatów
Główny specjalista do spraw legislacji
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Realizuje zadania związane z opracowywaniem i aktualizacją projektów aktów prawnych będących we właściwości komórki organizacyjnej
- Realizuje zadania w zakresie tworzenia projektów dokumentów rządowych, w tym legislacyjnych, związanych z informatyzacją, będących we właściwości komórki organizacyjnej
- Realizuje zadania w zakresie analizy i opiniowania projektów legislacyjnych dokumentów rządowych będących we właściwości komórki organizacyjnej
- Współdziała w realizacji zadań związanych z aktualizacją Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa
- Współdziała w realizacji zadań w zakresie zapewnienia wsparcia merytorycznego dla Ministra Cyfryzacji w zakresie strategicznych dokumentów rządowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- 4 lata pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych (wymagane w przypadku nieposiadania aplikacji legislacyjnej)
- Aplikacja legislacyjna (w przypadku nieposiadania 4 lat pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Wiedza z zakresu: systemu i źródeł prawa; procesu legislacyjnego; ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; ustawy o finansach publicznych; zagadnień z obszaru informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz w zakresie związanym z realizacją zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej; ustawy o ochronie danych osobowych
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, negocjowanie, komunikacja, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu prawa nowoczesnych technologii
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 60