Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Komenda Główna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 103364

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • naturalne i sztuczne oświetlenie,

  • wymuszona  pozycja ciała,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

  • przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda.

Zakres zadań

  • Monitoruje pracę Zespołu w zakresie realizowanych zadań wynikających z jego właściwości merytorycznej
  • Monitoruje proces obiegu i dystrybucji dokumentów jawnych w biurze, w tym kwalifikuje i rozdziela korespondencję
  • Monitoruje terminowość dystrybucji dokumentów i korespondencji z kancelarii oraz przyjmuje, ekspediuje, ewidencjonuje i rejestruje dokumenty oraz korespondencję, a także dystrybuuje dokumenty i korespondencję zgodnie z dekretacją przełożonych
  • Prowadzi bieżące instruktaże dla pracowników kancelarii oraz sekretariatów z zakresu merytorycznego obejmującego realizację zadań na wskazanym stanowisku
  • Prowadzi ewidencję pomocniczą pieczęci i stempli służbowych wydanych pracownikom biura, składa zapotrzebowanie w tym zakresie oraz rozlicza osoby zwalniane i przenoszone z posiadanych przez nich pieczęci i stempli służbowych oraz aktów prawnych
  • Prowadzi i aktualizuje centralne rejestry kancelaryjne funkcjonujące w biurze
  • Monitoruje organizację procesu archiwizacji dokumentów i korespondencji wydziału
  • Archiwizuje otrzymaną i wytworzoną dokumentację oraz przygotowuje dokumentację wpływającą do wydziału i wytworzoną w wydziale

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w pracy biurowej
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej urzędu
  • Umiejętność: pracy w zespole
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność komunikowania się
  • Rzetelność
  • Skrupulatność
  • Systematyczność
  • Dokładność
  • Sumienność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu archiwistyki


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Policji w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-08-2022
Wyświetleń: 63