Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referendarz
Firma: Komenda Główna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 103364
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda.
Zakres zadań
- Monitoruje pracę Zespołu w zakresie realizowanych zadań wynikających z jego właściwości merytorycznej
- Monitoruje proces obiegu i dystrybucji dokumentów jawnych w biurze, w tym kwalifikuje i rozdziela korespondencję
- Monitoruje terminowość dystrybucji dokumentów i korespondencji z kancelarii oraz przyjmuje, ekspediuje, ewidencjonuje i rejestruje dokumenty oraz korespondencję, a także dystrybuuje dokumenty i korespondencję zgodnie z dekretacją przełożonych
- Prowadzi bieżące instruktaże dla pracowników kancelarii oraz sekretariatów z zakresu merytorycznego obejmującego realizację zadań na wskazanym stanowisku
- Prowadzi ewidencję pomocniczą pieczęci i stempli służbowych wydanych pracownikom biura, składa zapotrzebowanie w tym zakresie oraz rozlicza osoby zwalniane i przenoszone z posiadanych przez nich pieczęci i stempli służbowych oraz aktów prawnych
- Prowadzi i aktualizuje centralne rejestry kancelaryjne funkcjonujące w biurze
- Monitoruje organizację procesu archiwizacji dokumentów i korespondencji wydziału
- Archiwizuje otrzymaną i wytworzoną dokumentację oraz przygotowuje dokumentację wpływającą do wydziału i wytworzoną w wydziale
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w pracy biurowej
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej urzędu
- Umiejętność: pracy w zespole
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętność komunikowania się
- Rzetelność
- Skrupulatność
- Systematyczność
- Dokładność
- Sumienność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu archiwistyki
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca mazowieckie
Praca Referent Warszawa
Praca Płock
Praca Radom
Praca Warszawa
Praca Referendarz
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Policji w Warszawie
Data dodania: 01-08-2022
Wyświetleń: 63
Wyświetleń: 63