Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki

Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 7352676, z dnia 2022-08-01

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: S/SS/BI_SWI/07/22

 

Opis stanowiska

  • czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego w Agencji;
  • konfiguracja stacji roboczych;
  • aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych;
  • bieżące wsparcie dla pracowników Agencji w zakresie usuwania problemów w funkcjonowaniu sprzętu komputerowego i dostosowania go do potrzeb użytkowników;
  • obsługa zgłoszeń użytkowników przy pomocy systemu GLPI;
  • wspieranie wdrożeń systemów informatycznych Agencji;
  • prowadzenie szkoleń i tworzenie instrukcji użytkowania zasobów IT;
  • uaktualnianie dokumentacji zasobów informatycznych Agencji;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz licencji zakupionego oprogramowania;
  • opracowywanie wymagań technicznych do dokumentacji przetargowej.

Wymagania

Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenia średniego,
  • znajomości systemu Windows 10,
  • znajomości zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego,
  • wiedzy z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
  • samodzielności i zaangażowania w realizację powierzonych zadań.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe – informatyka lub pokrewne,
  • wiedza z zakresu DNS, DHCP, FileServer oraz PrintServer,
  • znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych,
  • doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie:
    • zarządzania systemami Windows 10,
    • rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 100 hostów,
  • znajomość technologii Azure od strony administracyjnej (Teams, OneDrive, Sharepoint, Exchange),
  • wysoka kultura osobista i umiejętność efektywnego komunikowania się z użytkownikami,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność współpracy w zespole, w tym dzielenia się wiedzą.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-08-2022
Wyświetleń: 65