Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki
Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie numer: 7352676, z dnia 2022-08-01
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: S/SS/BI_SWI/07/22
Opis stanowiska
- czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego w Agencji;
- konfiguracja stacji roboczych;
- aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych;
- bieżące wsparcie dla pracowników Agencji w zakresie usuwania problemów w funkcjonowaniu sprzętu komputerowego i dostosowania go do potrzeb użytkowników;
- obsługa zgłoszeń użytkowników przy pomocy systemu GLPI;
- wspieranie wdrożeń systemów informatycznych Agencji;
- prowadzenie szkoleń i tworzenie instrukcji użytkowania zasobów IT;
- uaktualnianie dokumentacji zasobów informatycznych Agencji;
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz licencji zakupionego oprogramowania;
- opracowywanie wymagań technicznych do dokumentacji przetargowej.
Wymagania
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenia średniego,
- znajomości systemu Windows 10,
- znajomości zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego,
- wiedzy z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
- samodzielności i zaangażowania w realizację powierzonych zadań.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe – informatyka lub pokrewne,
- wiedza z zakresu DNS, DHCP, FileServer oraz PrintServer,
- znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych,
- doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie:
- zarządzania systemami Windows 10,
- rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 100 hostów,
- znajomość technologii Azure od strony administracyjnej (Teams, OneDrive, Sharepoint, Exchange),
- wysoka kultura osobista i umiejętność efektywnego komunikowania się z użytkownikami,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność współpracy w zespole, w tym dzielenia się wiedzą.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Praca Warszawa
Praca Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Praca Płock
Praca Radom
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia
Pozostałe oferty pracy w firmie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Data dodania: 01-08-2022
Wyświetleń: 65
Wyświetleń: 65