Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 103836

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Na stanowisku występuje czynnik związany z wysiłkiem fizycznym oraz permanentną obsługą klientów. Praca wiąże się z dostępem do dokumentów z klauzulą "zastrzeżone".


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Prowadzi ewidencję komputerową pism przychodzących i wychodzących, zgodnie z rzeczowym wykazem akt
  • Nadzoruje komputerowe stanowisko zastrzeżone oraz prowadzi rejestr spraw zastrzeżonych
  • Sporządza kserokopie i ewidencjonuje korespondencję przekazywaną poza Biuro PRM
  • Współpracuje z Kancelarią Ogólną KPRM
  • Rozdziela korespondencję zgodnie z dekretacją oraz udostępnia pracownikom Biura PRM przedakta spraw
  • Przechowuje akta spraw załatwionych, zakłada teczki aktowe i przekazuje je do Archiwum RM
  • Udziela pracownikom Kancelarii, ministerstw i urzędów centralnych oraz innym interesantom informacji w ramach posiadanego upoważnienia
  • Przygotowuje do przekazania Kancelarii Ogólnej KPRM przesyłki za potwierdzeniem odbioru oraz kurierskie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza w zakresie: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, kreatywność, rzetelność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie umiejętności z zakresu pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu znajomości programu komputerowego do elektronicznego obiegu dokumentów EZD oraz obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 05-08-2022
Wyświetleń: 63