Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 103732

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją. Praca wiąże się z dostępem do dokumentów z klauzulą "zastrzeżone".


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Merytorycznie obsługuje Prezesa Rady Ministrów/Szefa KPRM w zakresie wniosków dysponentów części budżetowych, ofert realizacji zadań publicznych w trybie art. 11b ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie oraz wystąpień podmiotów niebędących dysponentami części budżetowych, dotyczących przyznania środków finansowych z rezerwy ogólnej budżetu państwa, w tym analizuje sprawy i przedkłada je Prezesowi Rady Ministrów wraz ze stosowną notatką do rozstrzygnięcia
  • Przygotowuje projekty pism z zakresu rezerwy ogólnej, monitoruje stan realizacji wniosków oraz współpracuje z przedstawicielami dysponentów części budżetowej i organizacji pozarządowych
  • Stale kontaktuje się w trybie roboczym z Sekretariatem Prezesa Rady Ministrów/Szefa KPRM oraz innych komórek organizacyjnych KPRM
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na zapytania m.in. dziennikarskie dot. dysponowania środkami rezerwy ogólnej budżetu państwa
  • Prowadzi rejestr wniosków/wystąpień, które wpływają do KPRM i dotyczą rezerwy ogólnej budżetu państwa oraz monitoruje stan wykorzystania środków finansowych z rezerwy ogólnej budżetu państwa
  • Wykonuje zadania bieżące z wykorzystaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów oraz archiwizuje dokumenty w powierzonym zakresie tematycznym
  • Zastępuje w czasie nieobecności naczelnika wydziału komórki organizacyjnej
  • Wykonuje inne, bieżące zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza w zakresie: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o dostępie do informacji niejawnych
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, komunikacja, w tym asertywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu: przeciwdziałania korupcji, radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza z zakresu ustawy o ochronie danych osobowych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 05-08-2022
Wyświetleń: 66