Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
Firma: Contact Center miejsce pracy: Warszawa
Contact Center Sp. z o.o. lider branży sektora usług call i contact center świadczącej
profesjonalne usługi dla największych przedsiębiorstw i organizacji z całego świata,
poszukuje:
Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
Miejsce pracy: Warszawa
Czym będziesz się zajmować?
- Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center
- Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów
- Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych
- Tworzeniem raportów jakościowych
- Dbaniem o rozwój zawodowy Konsultantów poprzez prowadzenie warsztatów jakościowych, coachingów i szkoleń
- Tworzenie plakatów komunikacyjnych wewnątrz firmy
Czego oczekujemy?
- Wiedzy z zakresu standardów pracy w Call Center
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomości pakietu MS Office na dobrym poziomie
- Umiejętności samodzielnej organizacji pracy
- Poczucia odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Inicjatywy w działaniu
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku bądź na stanowisku Konsultanta/Telemarketera
- Mile widziana znajomość programów graficznych np. Canva
- Status studenta/ucznia
Co oferujemy?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/o pracę
- Pracę w systemie hybrydowym
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Stałe wynagrodzenie 22 zł brutto/h + system motywacyjny
- Pracę w zgranym zespole
- Dogodną lokalizację w samym Centrum
- Dofinansowanie do karty Multisport, pakietów medycznych oraz kursów językowych
Praca Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Płock
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Arteria S.A.
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center
Doradca Klienta - Telefoniczny przedstawiciel handlowy w firmie: Contact Center miejsce pracy: Warszawa
25-10-2021
Doradca ds. klienta w firmie: Contact Center miejsce pracy: Warszawa
19-10-2021
Doradca ds. obsługi Klienta (z językiem angielskim) w firmie: Contact Center miejsce pracy: Warszawa
15-10-2021
Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia medyczna) w firmie: Contact Center miejsce pracy: Warszawa
14-10-2021
Data dodania: 05-08-2022
Wyświetleń: 93
Wyświetleń: 93