Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów

Firma: Contact Center miejsce pracy: Warszawa

Contact Center Sp. z o.o. lider branży sektora usług call i contact center świadczącej

profesjonalne usługi dla największych przedsiębiorstw i organizacji z całego świata,

 

poszukuje:

Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
Miejsce pracy: Warszawa
Czym będziesz się zajmować?
  • Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center
  • Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów
  • Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych
  • Tworzeniem raportów jakościowych
  • Dbaniem o rozwój zawodowy Konsultantów poprzez prowadzenie warsztatów jakościowych, coachingów i szkoleń
  • Tworzenie plakatów komunikacyjnych wewnątrz firmy
Czego oczekujemy?
  • Wiedzy z zakresu standardów pracy w Call Center
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomości pakietu MS Office na dobrym poziomie
  • Umiejętności samodzielnej organizacji pracy
  • Poczucia odpowiedzialności za wykonywane zadania
  • Inicjatywy w działaniu
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku bądź na stanowisku Konsultanta/Telemarketera
  • Mile widziana znajomość programów graficznych np. Canva
  • Status studenta/ucznia
Co oferujemy?
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/o pracę
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Pracę od poniedziałku do piątku
  • Stałe wynagrodzenie 22 zł brutto/h + system motywacyjny
  • Pracę w zgranym zespole
  • Dogodną lokalizację w samym Centrum
  • Dofinansowanie do karty Multisport, pakietów medycznych oraz kursów językowych

 



Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center
Etat Doradca Klienta - Telefoniczny przedstawiciel handlowy w firmie: Contact Center miejsce pracy: Warszawa 25-10-2021
Etat Doradca ds. klienta w firmie: Contact Center miejsce pracy: Warszawa 19-10-2021
Etat Doradca ds. obsługi Klienta (z językiem angielskim) w firmie: Contact Center miejsce pracy: Warszawa 15-10-2021
Etat Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia medyczna) w firmie: Contact Center miejsce pracy: Warszawa 14-10-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 05-08-2022
Wyświetleń: 93