Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 103989

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-      statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-      dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Ponadto na stanowisku występuje zagrożenie korpucją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Uczestniczy w opracowywaniu oraz nadzorze nad stosowaniem dokumentów o charakterze umów lub porozumień, ustanawiających system instytucjonalny oraz określających podział kompetencji oraz wzajemne zobowiązania instytucji uczestniczących we wdrażaniu interwencji publicznych w obszarze rozwoju powszechnego dostępu do internetu w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy
  • Uczestniczy w opracowaniu modelu interwencji, zawierającego kompleksową koncepcję wydatkowania środków publicznych (dotyczącą istotnych elementów z punktu widzenia podejmowanych strategicznych rozstrzygnięć, w tym m.in. dotyczących przeznaczenia i sposobu zarządzania dostępnymi środkami, tj. wielkości i typów projektów, sposobu wyznaczania obszarów interwencji) w ramach KPO i FERC w zakresie wsparcia zapewnienia powszechnego dostępu do nowoczesnych usług bardzo szybkiej łączności elektronicznej
  • Bierze udział w opracowaniu dokumentów wdrożeniowych w ramach systemu wdrażania KPO i FERC w zakresie wsparcia zapewnienia powszechnego dostępu do nowoczesnych usług bardzo szybkiej łączności elektronicznej, a także opiniuje dokumenty dotyczące m.in. kwalifikowalności wydatków i kryteriów wyboru projektów oraz wytycznych horyzontalnych dotyczących realizacji programów w perspektywie finansowej 2021-2027
  • Wspiera realizację projektów szerokopasmowych m.in. poprzez uczestnictwo w procesie kreowania przyjaznego otoczenia prawnego i pozytywnej polityki administracyjnej wobec inwestycji telekomunikacyjnych
  • Bierze udział w działaniach o charakterze koordynującym i wspierającym współpracę pomiędzy administracją rządową, samorządową, przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi oraz podmiotami z innych branż (m. in. drogownictwo, energetyka)
  • Realizuje zadania komórki organizacyjnej jako Broadband Competence Office, w tym w zakresie zapewnienia dostępu obywateli i podmiotów gospodarczych do informacji o realizowanych inwestycjach szerokopasmowych
  • Przygotowuje pod względem merytorycznym dokumentację zamówień publicznych oraz bierze udział w realizacji umów mających na celu niezależną ocenę lub wsparcie eksperckie w procesie programowania interwencji w ramach KPO i FERC
  • Uczestniczy w wypracowaniu modelu realizacji programu powszechnej modernizacji wewnątrzszkolnych sieci dostępu do internetu (LAN) w ramach KPO (m.in. prowadząc konsultacje z interesariuszami programu, w tym środowiskiem szkolnym, dostawców sprzętu teleinformatycznego, ministrem właściwym do spraw oświaty i wychowania, wykonawcą programu oraz instytucjami finansującymi), a także bierze udział w tworzeniu dokumentów o charakterze wdrożeniowym oraz koordynuje współpracę uczestników systemu instytucjonalnego programu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie programowania interwencji lub realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość ustaw: o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027; o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020; o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych; Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość: rynku telekomunikacyjnego; interwencji w obszarze rozwoju powszechnego dostępu do internetu; realizowanych w perspektywie finansowej 2014-2020; Krajowego Planu Odbudowy; Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy; Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020; rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja (w tym asertywność), myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu funduszy europejskich lub telekomunikacji
  • Znajomość systemów instytucjonalnych (ich założeń) wdrażania programów finansowanych ze środków europejskich w perspektywach 2007-2013, 2014-2020 oraz 2021-2027


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-08-2022
Wyświetleń: 67