kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Na stanowisku pracy występują krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe oraz częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Praca na stanowisku wiąże się z zagrożeniem korupcją, krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniu urzedu na zewnątrz.
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku trwa instalacja windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.
Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn.
W czasie trwania remontu nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku.
Zakres zadań
- Przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia na sporządzenie opinii prawnych, analiz i stanowisk mających na celu realizację projektu Wsparcie rozwoju komunikacji elektronicznej w zakresie dotyczącym obszaru gospodarowania częstotliwościami radiowymi
- Uczestniczy w realizacji umów na sporządzenie opinii prawnych, analiz i stanowisk w zakresie dotyczącym realizacji projektu Wsparcie rozwoju komunikacji elektronicznej w zakresie dotyczącym obszaru gospodarowania częstotliwościami radiowymi
- Współpracuje z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi, organami samorządu gospodarczego oraz innymi partnerami społecznymi, w zakresie właściwości stanowiska, w szczególności w zakresie zadań mających na celu realizację projektu Wsparcie rozwoju komunikacji elektronicznej w zakresie dotyczącym obszaru gospodarowania częstotliwościami radiowymi
- Prowadzi działania związane z wdrażaniem i stosowaniem prawa wspólnotowego, w tym w zakresie monitorowania regulacji prawnych Unii Europejskiej z obszaru łączności elektronicznej, inicjowania zmian i dokonywania analiz, bierze udział w pracach grup roboczych na forum UE
- Prowadzi i bierze udział w procesie uzgodnień opracowywanych w wydziale aktów prawnych, w tym przekazuje informacje dotyczące opracowywanych aktów prawnych do odpowiedniego programu prac legislacyjnych, uczestniczy w uzgodnieniach wewnątrzresortowych i międzyresortowych, przygotowuje stanowiska merytoryczne do zgłoszonych w uzgodnieniach uwag oraz bierze udział w komisjach prawniczych
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia i interwencje posłów i senatorów oraz wystąpienia organów ochrony praw i wolności obywateli, dotyczące nowych technologii. Samodzielne przygotowuje opinie prawne i analizy w zakresie właściwości stanowiska.
- Przygotowuje propozycje rozwiązań systemowych oraz opracowuje projekty dokumentów rządowych, w tym aktów prawnych będących we właściwości Wydziału, w szczególności w zakresie gospodarki częstotliwościami, opłat za prawo do dysponowania częstotliwością, świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną i kompatybilności elektromagnetycznej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie związanym z przygotowywaniem i opiniowaniem projektów aktów prawnych lub analizą i praktycznym stosowaniem przepisów prawa z zakresu telekomunikacji lub komunikacji elektronicznej.
- Wiedza z zakresu: systemu prawnego regulującego działalność w zakresie telekomunikacji, w szczególności ustawy Prawo telekomunikacyjne, procesu legislacyjnego i zasad techniki legislacyjnej, funkcjonowania UE w obszarze prawodawstwa, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, kreatywność, komunikacja, rzetelność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenie z zakresu prawa telekomunikacyjnego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość: polskiego rynku telekomunikacyjnego. przepisów unijnych w zakresie telekomunikacji
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 67