kandydatów
Specjalista ds. wsparcia IT
Firma: PwC miejsce pracy: Warszawa
PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry. Be who you are and be a game changer.
Jako Service Desk wspieramy już ponad 6 tysięcy osób w całym PwC Polska.
Tworzymy zgrany 17- osobowy team oraz regularnie współpracujemy z regionalnymi i globalnymi zespołami IT.
Aktualnie poszukujemy:
Umiejętności techniczne:
Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service Desk;
Znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego;
Preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych;
Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10;
Podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej;
Znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. G Suite, MS Office;
Dobra znajomość języka angielskiego;
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole;
Mile widziana obsługa Power BI.
- Udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych;
- Wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego;
- Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym;
- Instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów;
- Jasna ścieżka rozwoju;
- Wsparcie Buddy’iego w pierwszych tygodniach pracy;
- Dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoring doświadczonych osób;
- Atrakcyjna lokalizacja biura przy stacji Metro Politechnika.
Pozostałe oferty pracy w firmie PwC
Wyświetleń: 82