Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 104486
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie koprupcją.
- Wysiłek fizyczny.
- Praca w terenie.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Sporządza dokumentację przetargową w zakresie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji niezbędnej do uruchomienia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie utrzymania czystości i właściwych warunków sanitarnych w obiektach Ministerstwa.
- Sprawuje nadzór nad właściwą realizacją umów związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Ministerstwa i ich rozliczeniem.
- Prowadzi sprawy związane z gospodarką odpadami i ochroną środowiska, prowadzi ewidencję odpadów i sprawozdawczości w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.
- Realizuje zlecenia zarejestrowane w systemie zgłaszania, w zakresie kompetencji Wydziału, w celu zapewnienia sprawnej obsługi zgłoszeń w zakresie utrzymania czystości w obiektach Ministerstwa m.in. ustala terminy np. prania wykładzin w pomieszczeniach pracowniczych.
- Sporządza protokoły zdawczo-odbiorcze wykonanych usług i dostaw, opisuje przedmiot zamówienia, kontroluje terminy wygaśnięcia zawartych umów, prowadzi nadzór nad realizacją zawartych umów oraz bierze udział w rozliczaniu faktur i ich przetwarzaniu, w zakresie kompetencji Wydziału.
- Organizuje spotkania zewnętrzne i wewnętrzne w Ministerstwie, w tym obsługuje administracyjno-technicznie konferencje, seminaria, narady i inne spotkania, z wyłączeniem obsługi audiowizualnej i informatycznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych, dział I i III
- Znajomość zasad planowania budżetowego i rozliczania usług
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Płock
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca mazowieckie
Praca Radom
Praca Specjalista
Praca Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 18-08-2022
Wyświetleń: 62
Wyświetleń: 62