Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 104705

Warunki pracy

 

    • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

 

    • Obsługa standardowych urządzeń biurowych.

 

    • Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.

 

    • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).

 

    • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

 

Zakres zadań

  • Rozlicza i ewidencjonuje czas pracy oraz absencje pracowników Urzędu, przygotowuje harmonogramy czasu pracy pracowników niepełnozatrudnionych oraz pełniących dyżury w dni wolne od pracy, wprowadza informacje o czasie pracy, dyżurach i absencjach pracowniczych do systemu kadrowo – płacowego, w celu dostarczenia aktualnej informacji o dyscyplinie pracy oraz w celu zapewnienia wypłaty świadczeń pracowniczych w należnej wysokości.
  • Przygotowuje dokumentację związaną ze stosunkiem pracy, w tym również w sprawach ubezpieczeniowych oraz emerytalno – rentowych obecnych oraz byłych pracowników Urzędu, zakłada i prowadzi teczki akt osobowych oraz prowadzi i uzupełnia system kadrowo – płacowy, w celu zapewnienia kompletności dokumentacji pracowniczej oraz jej właściwego prowadzenia i przechowywania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Uczestniczy w ustalaniu uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, ekwiwalentów za urlopowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego i innych świadczeń pracowniczych oraz przygotowuje projekty dokumentów w tych sprawach w celu przekazania komórce wypłacającej świadczenia finansowe informacji na temat należnych świadczeń.
  • Obsługuje proces przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników Urzędu, przygotowuje skierowania i dba o terminowość ich realizacji oraz monitoruje realizację umów na usługę służby medycyny pracy w celu zapewnienia profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Urzędu zgodnie z przepisami prawa.
  • Uczestniczy w procesie uzyskiwania i potwierdzania uprawnień pracowników i osób współpracujących z Urzędem do wstępu do jego siedziby, przygotowuje wnioski o wydanie przepustek osobowych na teren Urzędu, sporządza kwartalne zestawienie osób uprawnionych oraz dba o terminowy zwrot przepustek w celu zapewnienia dostępu do Urzędu osobom trzecim.
  • Sporządza analizy, zestawienia i raporty w celu skompletowania danych do przygotowania okresowych sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), urzędu obsługującego ministra właściwego w sprawach administracji publicznej, nadzorującego Głównego Geodetę Kraju, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) oraz w celu udzielenia bieżącej informacji kierownictwu Urzędu, a także udziela informacji i porad pracownikom Urzędu w celu zapewnienia pełnej obsługi kadrowej.
  • Uczestniczy w procedurze sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, w procedurze wartościowania stanowisk pracy oraz w przygotowaniu dokumentacji kandydatów do postępowań kwalifikacyjnych do służby cywilnej w celu zapewnienia właściwiej realizacji przez Urząd przepisów ustawy o służbie cywilnej.
  • Uczestniczy w obsłudze Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie w pracy w komórce kadrowej

  • Dobra znajomość przepisów ustaw urzędniczych (o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe) wraz z przepisami wykonawczymi.
  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych systemów kadrowo – płacowych.
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub kadr i płac
  • przeszkolenie z zakresu prowadzenia spraw personalnych
  • przeszkolenie z zakresu płac i ubezpieczeń społecznych


Pozostałe oferty pracy w firmie Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-08-2022
Wyświetleń: 72