Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Trener ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Trener ds. Obsługi Klienta
miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- opracowywanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników recepcji (min. z zakresu sprzedaży produktów, profesjonalnej obsługi pacjenta, wdrażania nowych usług);
- wspomaganie procesów wdrożeniowych dla nowych pracowników recepcji;
- coaching i monitoring pracowników recepcji;
- diagnoza potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników recepcji;
- przygotowanie programów szkoleniowych i materiałów wspierających dla pracowników recepcji;
- zapewnienie rozbudowy Bazy Wiedzy i jej aktualizacja we współpracy z pozostałymi działami spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 2-letniego doświadczenia zawodowego;
- gotowości do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- inicjatywy i samodzielności w działaniu;
- zaangażowania i bardzo dobrej organizacji pracy;
- dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office.
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Praca Trener ds. Obsługi Klienta
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Trener Warszawa
Praca Płock
Pozostałe oferty pracy w firmie Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Lekarz Nefrolog w firmie: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
24-03-2023
Specjalista ds. personalno-płacowych w firmie: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
21-03-2023
Specjalista ds. personalno-płacowych w firmie: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
15-02-2023
Data dodania: 24-08-2022
Wyświetleń: 86
Wyświetleń: 86