Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Trener ds. Obsługi Klienta

Firma: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Trener ds. Obsługi Klienta
miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: 
  • opracowywanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników recepcji (min. z zakresu sprzedaży produktów, profesjonalnej obsługi pacjenta, wdrażania nowych usług);
  • wspomaganie procesów wdrożeniowych dla nowych pracowników recepcji;
  • coaching i monitoring pracowników recepcji;
  • diagnoza potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników recepcji;
  • przygotowanie programów szkoleniowych i materiałów wspierających dla pracowników recepcji;
  • zapewnienie rozbudowy Bazy Wiedzy i jej aktualizacja we współpracy z pozostałymi działami spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
  • min. 2-letniego doświadczenia zawodowego;
  • gotowości do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji;
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
  • inicjatywy i samodzielności w działaniu;
  • zaangażowania i bardzo dobrej organizacji pracy;
  • dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office.


Pozostałe oferty pracy w firmie Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Lekarz Nefrolog w firmie: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa 24-03-2023
Etat Specjalista ds. personalno-płacowych w firmie: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa 21-03-2023
Etat Specjalista ds. personalno-płacowych w firmie: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa 15-02-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-08-2022
Wyświetleń: 86