Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 105509

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-      statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-      dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Na stanowisku pracy występuje permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach oraz nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora, łączy rozmowy telefoniczne do Dyrektora i Zastępcy Dyrektora, prowadzi terminarz spotkań i narad
  • Przyjmuje i ewidencjonuje pisma wpływające i wychodzące z Departamentu oraz przygotowuje sprawy do rozdziału na merytoryczne stanowiska pracy
  • Planuje i koordynuje dyżury przyjęć interesantów przez pracowników merytorycznych
  • W zależności od potrzeb przygotowuje propozycje rozpatrzenia skarg, wniosków, petycji i listów (w tym w języku angielskim)
  • Zapewnia obsługę administracyjno-gospodarczą Departamentu (zaopatrzenie w materiały biurowe, zgłaszanie awarii sprzętu biurowego)
  • Udziela interesantom telefonującym do Departamentu informacji o stanie rozpatrywania spraw przesłanych przez nich do Prezesa Rady Ministrów i KPRM
  • Cykliczne przygotowuje i przekazuje akta Sekretariatu i Departamentu do archiwum

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o petycjach, o działach administracji
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; komunikacja (pisemna i ustna); współpraca; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-09-2022
Wyświetleń: 84