kandydatów
Referendarz
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Na stanowisku pracy występuje permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach oraz nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora, łączy rozmowy telefoniczne do Dyrektora i Zastępcy Dyrektora, prowadzi terminarz spotkań i narad
- Przyjmuje i ewidencjonuje pisma wpływające i wychodzące z Departamentu oraz przygotowuje sprawy do rozdziału na merytoryczne stanowiska pracy
- Planuje i koordynuje dyżury przyjęć interesantów przez pracowników merytorycznych
- W zależności od potrzeb przygotowuje propozycje rozpatrzenia skarg, wniosków, petycji i listów (w tym w języku angielskim)
- Zapewnia obsługę administracyjno-gospodarczą Departamentu (zaopatrzenie w materiały biurowe, zgłaszanie awarii sprzętu biurowego)
- Udziela interesantom telefonującym do Departamentu informacji o stanie rozpatrywania spraw przesłanych przez nich do Prezesa Rady Ministrów i KPRM
- Cykliczne przygotowuje i przekazuje akta Sekretariatu i Departamentu do archiwum
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Wiedza z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o petycjach, o działach administracji
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; komunikacja (pisemna i ustna); współpraca; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 84