Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 105519

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-      statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-      dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Ponadto na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Opracowuje i uzgadnia projekty aktów prawnych będących we właściwości Wydziału Inwestycji Telekomunikacyjnych, w szczególności w zakresie procesu inwestycyjno-budowlanego dla sieci szerokopasmowych oraz aspektów technicznych sieci telekomunikacyjnych (ruchomych i stacjonarnych)
  • Prowadzi i bierze udział w procesie uzgodnień opracowywanych w wydziale aktów prawnych, w tym przekazuje informacje dotyczące opracowywanych aktów prawnych do odpowiedniego programu prac legislacyjnych, uczestniczy w uzgodnieniach wewnątrzresortowych i międzyresortowych, przygotowuje stanowiska merytoryczne do zgłoszonych w uzgodnieniach uwag oraz bierze udział w komisjach prawniczych
  • Sporządza stanowiska, ekspertyzy i analizy z zakresu zmian prawnych dotyczących procesu inwestycyjno-budowlanego dla sieci szerokopasmowych oraz aspektów technicznych sieci telekomunikacyjnych (ruchomych i stacjonarnych), a także współpracuje z innymi organami administracji rządowej
  • Analizuje stan prawny oraz prowadzi inne sprawy dotyczące inwestycji telekomunikacyjnych
  • Bierze udział we współpracy pomiędzy administracją rządową, samorządową, przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi oraz podmiotami z innych branż (m.in. drogownictwo, energetyka) w zakresie właściwości stanowiska
  • Uczestniczy w zespołach, komitetach i komisjach krajowych i międzynarodowych związanych z działalnością Ministra Cyfryzacji, w zakresie właściwości stanowiska
  • Bierze udział w pracach związanych z funkcjonowaniem i rozwojem systemów teleinformatycznych wskazanych w ustawie o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnym, w tym w opracowaniu rozwiązań legislacyjnych i technicznych
  • Przygotowuje pod względem merytorycznym dokumentację zamówień publicznych
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia i interwencje posłów i senatorów oraz wystąpienia organów ochrony praw i wolności obywateli, dotyczące inwestycji telekomunikacyjnych
  • Samodzielnie przygotowuje opinie prawne i analizy w zakresie właściwości stanowiska

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie telekomunikacji lub radiokomunikacji
  • Znajomość ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, o drogach publicznych
  • Znajomość rozporządzeń: Ministra Infrastruktury z dnia 26 października 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać telekomunikacyjne obiekty budowlane i ich usytuowanie, Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne
  • Znajomość: rynku telekomunikacyjnego, procesu legislacyjnego i zasad techniki legislacyjnej, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie legislacji lub opiniowania aktów prawnych lub realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Przeszkolenie z zakresu prawa telekomunikacyjnego
  • Znajomość ustaw przepisów związanych z procesem inwestycyjnym (w szczególności): Prawo budowlane, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo ochrony środowiska, ustawa o lasach, a także aktów wykonawczych do tych ustaw
  • Znajomość: przepisów dotyczących pomocy publicznej, procesu inwestycyjnego dla projektów budowy sieci telekomunikacyjnych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 07-09-2022
Wyświetleń: 59