Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT - On Site Support
Firma: Carlsberg Polska miejsce pracy: Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT - On Site Support
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która ponownie zajęła 3. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2022” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1853
Co będziesz robić?
- Zamawiać, przygotowywać i konserwować sprzęt informatyczny (laptopy, telefony, projektory, ekrany).
- Zarządzać zadaniami typu "break & fix" w wyżej wymienionych jednostkach.
- Instalować i konfigurować urządzenia.
- Wdrażać nowe rozwiązania informatyczne oraz dbać o bezpieczeństwo danych.
- Prowadzić warsztaty oraz szkolenia dla użytkowników Office 365.
- Wspierać użytkowników Biura Carlsberg i browarów.
Czego oczekujemy?
- Dwóch lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz nastawienia „can do”.
- Pozytywnego nastawienia do ludzi, umiejętności pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowości.
- Doświadczenia we wdrażaniu oprogramowania, w nadzorowaniu sieci LAN/Wi-Fi oraz konfiguracji sprzętu video konferencyjnego.
- Wiedzy nt. budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów z nim związanych.
- Zaawansowanej znajomości środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Zamawiać, przygotowywać i konserwować sprzęt informatyczny (laptopy, telefony, projektory, ekrany).
- Zarządzać zadaniami typu "break & fix" w wyżej wymienionych jednostkach.
- Instalować i konfigurować urządzenia.
- Wdrażać nowe rozwiązania informatyczne oraz dbać o bezpieczeństwo danych.
- Prowadzić warsztaty oraz szkolenia dla użytkowników Office 365.
- Wspierać użytkowników Biura Carlsberg i browarów.
Czego oczekujemy?
- Dwóch lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz nastawienia „can do”.
- Pozytywnego nastawienia do ludzi, umiejętności pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowości.
- Doświadczenia we wdrażaniu oprogramowania, w nadzorowaniu sieci LAN/Wi-Fi oraz konfiguracji sprzętu video konferencyjnego.
- Wiedzy nt. budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów z nim związanych.
- Zaawansowanej znajomości środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Praca Warszawa
Carlsberg Polska
Praca Radom
Praca Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT - On Site Support
Praca Płock
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Carlsberg Polska
Starszy Specjalista / Starsza Specjalista ds. Marketingu w firmie: Carlsberg Polska miejsce pracy: Warszawa
02-06-2023
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa w firmie: Carlsberg Polska miejsce pracy: Pułtusk
25-04-2023
Koordynator / Koordynatorka ds. Trade Marketingu w firmie: Carlsberg Polska miejsce pracy: Warszawa
12-04-2023
Operator / Operatorka Produkcji Piwa - Filtracja w firmie: Carlsberg Polska miejsce pracy: Sierpc
07-04-2023
Data dodania: 12-09-2022
Wyświetleń: 114
Wyświetleń: 114