Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Szukasz stałej pracy? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne lub zdobyć doświadczenie?
Wyślij swoje CV! Szukamy właśnie Ciebie!
Praca w naszej organizacji pozwoli Ci rozwinąć swoje kompetencje, a jeśli nie masz doświadczenia – nie martw się, wszystkiego Cię nauczymy!
Zachęcamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie;
- świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym;
- stałe godziny pracy – poniedziałek-piątek w godz. 8-16;
- przyjazną atmosferę - praca w zgranym zespole; wyjścia integracyjne;
- prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport;
- profesjonalne szkolenia; konkursy motywacyjne, platformę do nauki języków;
- drużynę sportową;
- program rekomendacji pracowników.
Twoje obowiązki:
- obsługa Klientów (3 kanały kontaktu: telefon, e-mail, liveczat)
- udzielanie informacji dot. produktu, pomoc techniczna;
- budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami;
- jeśli stawiasz na rozwój - możesz rozwijać się dzięki szkoleniom oraz być odpowiedzialnym za kształtowanie pracy całego zespołu.
Nasze wymagania:
- otwartość na pracę z Klientem,
- odpowiedzialność za powierzone zadania, wielozadaniowość;
- dobra znajomość komputera;
- szybkość uczenia się;
- pozytywne nastawienie;
- Posiadanie statusu ucznia/studenta oraz znajomość języka angielskiego będą dodatkowym atutem.
Jeśli cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy, lubisz rozmawiać przez telefon i jesteś gotowy na zmianę pracy - dołącz do naszego zespołu!
Praca Konsultant ds. Obsługi Klienta
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Płock
Contact Center Sp. z o.o.
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 12-09-2022
Wyświetleń: 95
Wyświetleń: 95