Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Firma: Atos Poland Global Services sp. z o. o. miejsce pracy: Warszawa

Atos to światowy lider w dziedzinie transformacji cyfrowej. Grupa Atos to europejski gracz nr 1 w takich obszarach jak cyberbezpieczeństwo, Chmura i wysokowydajne obliczenia, zapewniający kompleksowe, indywidualnie dostosowanie rozwiązania dla wszystkich sektorów rynku. Jako pionier w zakresie usług i produktów związanych z dekarbonizacją, Atos jest zaangażowany w zapewnienie swoim klientom bezpiecznych i zdekarbonizowanych rozwiązań cyfrowych. 

 

Jesteś zorientowany na realizację celów i cenisz pracę w dobrej atmosferze? Rozpocznij z nami przygodę, która ukształtuje oblicze IT w przyszłości!

Obecnie szukamy pracownika na stanowisko Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim.

Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Do zadań należy m.in.:

  • Profesjonalna obsługa Klientów  niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
  • Wsparcie telefoniczne użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony)
  • Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientem
  • Wsparcie klientów na zróżnicowanych projektach w środowisku międzynarodowym
  • Rozwiązywanie problemów technicznych, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja

Brzmi ciekawie? Oto, czego oczekujemy:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym płynną komunikację (min. B2)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. A2)
  • Chęć zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego na arenie międzynarodowej
  • Komunikatywność i chęć uczenia się 
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, zarządzanie czasem i zadaniami

Dodatkowa umiejętność będzie plusem:

  • Podstawowa wiedza w zakresie IT,

Korzyści:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca na arenie międzynarodowej
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość awansu
  • Dogodna lokalizacja
  • Szkolenia wstępne
  • Przyjazna atmosfera w zespołach oraz eventy integracyjne
  • Szeroki zakres benefitów m. in. ubezpieczenie zdrowotne, karta multisport

Możliwe dalsze kroki w karierze:

  • Lider zespołu
  • Analityk Jakości
  • Inżynier drugiej linii wsparcia

Co dalej?

  • Rozmowa z przedstawicielem z działu kadr (poprzez aplikację MS Teams) 
  • Rozmowa rekrutacyjna z managerem lub ekspertem IT
  • Informacja zwrotna (w ciągu 1-5 dni roboczych po rozmowie rekrutacyjnej)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Atos Poland Global Services sp. z o. o.
Etat Trainee in IT support with German w firmie: Atos Poland Global Services sp. z o. o. miejsce pracy: Warszawa 26-10-2022
Etat RPA Developer Consultant w firmie: Atos Poland Global Services sp. z o. o. miejsce pracy: Warszawa 13-10-2022
Etat Trainee in IT support with German w firmie: Atos Poland Global Services sp. z o. o. miejsce pracy: Warszawa 26-09-2022
Etat ITSM/ITOM/SIAM Consultant w firmie: Atos Poland Global Services sp. z o. o. miejsce pracy: Warszawa 16-09-2022
Etat Contract Coordinator with German w firmie: Atos Poland Global Services sp. z o. o. miejsce pracy: Warszawa 16-09-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 14-09-2022
Wyświetleń: 89