Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 106111

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca biurowa,


- obsługa klientów zewnętrznych,


- zagrożenie korupcją.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


-        praca w pomieszczeniu biurowym,


-        praca w godzinach 8.15-16.15,


-        oświetlenie naturalne i sztuczne,


-        praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,


-        obsługa urządzeń biurowych (faks, telefon, komputer, drukarka, niszczarka dokumentów),


-        budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych - brak wind, brak podjazdów, brak drzwi z samozamykaczami.

Zakres zadań

  • prowadzi ewidencje wniosków dotyczących przydziału/rezygnacji z numeru służbowego oraz koordynuje spotkania z pracownikami/funkcjonariuszami celem odbioru przydzielonych kart SIM,
  • monitoruje bieżący, wewnętrzny proces przepływu dokumentacji, dotyczący wydawania/przyjmowania kart SIM – zgodnie z właściwością sekcji,
  • sporządza wszelkiego rodzaju sprawozdania, protokoły, raporty i notatki służbowe dla udokumentowania podejmowanych działań i zaistniałych zdarzeń w Wydziale,
  • koresponduje z komórkami KGSG/jednostkami SG w zakresie potrzeb/wykorzystania/bieżącego użytkowania przydzielonych kart SIM,
  • tworzy projekty decyzji dotyczących funkcjonowania Wydziału w celu powołania zespołu odpowiedzialnego za wykonanie określonego zadania,
  • realizuje zadania archiwizacyjne związane z działalnością Wydziału celem zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów,
  • obsługuje dokumenty będące we właściwości merytorycznej sekcji oraz wykonuje prace kancelaryjno-biurowe związane z zakresem realizowanych zadań w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań sekcji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 15-09-2022
    Wyświetleń: 78