Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 107314
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Analizuje treści wpływających do Biura skarg, wniosków i listów związanych z problematyką osób niepełnosprawnych i przygotowuje odpowiedzi na postawione w korespondencji zagadnienia.
- Opracowuje we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, innymi resortami, PFRON, Państwową Inspekcją Pracy i administracją terenową projekty pism i wystąpień w zgłaszanych przez obywateli sprawach wymagających interwencji Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych.
- Udziela wyjaśnień i porad obywatelom zgłaszającym się do Biura (telefonicznie lub osobiście) w sprawach dotyczących interpretacji przepisów z zakresu problematyki osób niepełnosprawnych i spraw będących w gestii Biura.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi i wyjaśnień na interpelacje, wystąpienia i zapytania poselskie, wystąpienia i oświadczenia senatorów oraz wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawach dotyczących problematyki osób niepełnosprawnych w zakresie właściwości Wydziału.
- Gromadzi, przygotowuje i przekazuje przełożonemu, komórkom organizacyjnym MRiPS oraz innym Ministerstwom informacje o problemach zawartych w postulatach obywateli (w tym telefonicznie i osobiście).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych do ustawy
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Wiedza z zakresu polityki społecznej i świadczeń rodzinnych
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Rzetelność
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca mazowieckie
Praca Płock
Praca Główny specjalista
Praca Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Radom
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 30-09-2022
Wyświetleń: 50
Wyświetleń: 50