Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Audytor wewnętrzny

Firma: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Audytor wewnętrzny
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 107430

Warunki pracy

− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. − Obsługa standardowych urządzeń biurowych − Węzeł sanitarny częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych. − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy) − Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym − Praca w warunkach narażenia na stres − Wyjazdy służbowe − Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej

Zakres zadań

  • Sporządza, w porozumieniu z Głównym Geodetą Kraju, roczny plan audytu wewnętrznego, oparty na analizie ryzyka, uwzględniający cele, zadania i priorytety organizacji wynikające z Planu działalności oraz wytycznych ministra kierującego działem, Komitetu Audytu oraz Ministra Finansów; sporządza sprawozdanie z wykonania planu audytu, informację z zakresu realizacji zadań w zakresie audytu wewnętrznego w danym roku oraz inne dokumenty dla Ministra Finansów, ministra kierującego działem oraz Komitetu Audytu w celu przekazania informacji na temat funkcjonowania kontroli zarządczej i działalności audytu wewnętrznego w GUGiK.
  • Przeprowadza audyty planowe, poza planem oraz zlecone, przeprowadza czynności sprawdzające oraz monitoruje wykonanie zaleceń audytu w celu zapewnienia kierownika jednostki o adekwatności, skuteczności i efektywności systemu i procesów kontroli, ładu organizacyjnego i zarządzania ryzykiem funkcjonujących w Urzędzie. Prowadzi czynności doradcze, w tym składa wnioski mające na celu usprawnienie ww. procesów.
  • Przygotowuje programy zadań audytowych, na podstawie analizy ryzyka określa m.in. cele i zakres tych zadań, dokumentuje zgromadzone informacje i ustalenia stanowiące podstawę wniosków i wyników audytu oraz sporządza sprawozdania z przeprowadzenia audytu w celu zapewnienia prowadzenia audytu wewnętrznego w Urzędzie zgodnie z przepisami prawa, międzynarodowymi standardami praktyki zawodowej audytu wewnętrznego, procedurami wewnętrznymi, oceną ryzyka oraz potrzebami audytu.
  • Ustala zasady i procedury związane z funkcjonowaniem komórki audytu wewnętrznego oraz prowadzeniem audytu wewnętrznego w Urzędzie w celu zapewnienia działalności audytu zgodnie z prawem, standardami i dobrymi praktykami.
  • Prowadzi obsługę kancelaryjną, ewidencjonuje pisma wpływające i wychodzące, udziela odpowiedzi na pisma, archiwizuje dokumentację biurową w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów audytowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze audytu wewnętrznego lub kontroli, w tym min. 2 lata w administracji publicznej

  • W przypadku braku szczególnych uprawnień ukończenie studiów podyplomowych z zakresu audytu wewnętrznego, organizowanych przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
  • Posiadanie jednego z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub złożony w latach 2003 – 2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub posiadanie uprawnień biegłego rewidenta
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
  • Dobra znajomość problematyki związanej z absorpcją funduszy unijnych.
  • Praktyczna znajomość problematyki rachunkowości budżetowej.
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych w administracji publicznej.
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Samodzielność, odpowiedzialność.
  • Systematyczność, dokładność.
  • Asertywność.


Pozostałe oferty pracy w firmie Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-10-2022
Wyświetleń: 70