Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 107788
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Zagrożenie korupcją.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przeprowadza kontrolę wojewódzkich i powiatowych zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności.
- Przygotowuje projekty decyzji i postanowień Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w sprawach dotyczących orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, w tym w zakresie dostępu do informacji publicznej, prowadzi postępowania m.in. w zakresie stwierdzania nieważności orzeczeń, ich zmiany, wznawiania postępowań orzeczniczych.
- Udziela wyjaśnień powiatowym i wojewódzkim zespołom do spraw orzekania o niepełnosprawności oraz innym organom administracji rządowej i samorządowej.
- Opracowuje projekty odpowiedzi na skargi, wnioski i interwencje, przygotowuje zbiorcze informacje o realizacji zadań powiatowych i wojewódzkich zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności na podstawie informacji okresowych otrzymywanych od wojewodów, a także analizuje te informacje.
- Organizuje szkolenia dotyczące procedur i standardów postępowania w sprawach orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze albo administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w kontroli
- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- komunikatywność
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- umiejętność współpracy
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Warszawa
Praca mazowieckie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Specjalista
Praca Płock
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Radom
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 06-10-2022
Wyświetleń: 60
Wyświetleń: 60