Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi Klienta - infolinia

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta - infolinia
PRACA WEEKENDOWA
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy:
  • umowę zlecenie
  • praca w piątek/sobotę/niedzielę w godz. 15.00-23.00
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • pakiet benefitów
  • świetną lokalizację obok ds.zachodniego
  • pracę w zespole z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły i chętnie dzielącymi się swoją wiedzą
Na co dzień będziesz:
  • obsługiwać infolinię połączeń przychodzących w branży gastronomicznej
  • zbierać zamówienia od zainteresowanych Klientów
  • budować dobre relacje z Klientem
  • udzielać informacji oraz odpowiadać na zapytania Klientów
Jeżeli zatem:
  • jesteś osobą odpowiedzialną,
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
  • potrafisz zorganizować swoją pracę i działać pod presją czasu
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,

ZAPRASZAMY DO NAS!



Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-10-2022
Wyświetleń: 74