Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 107834

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ­Przygotowuje, przy współpracy z innymi Wydziałami Biura oraz Departamentem Komunikacji i Promocji, informacje dla mediów (briefingi prasowe, konferencje, wywiady) oraz udziela odpowiedzi na pytania dziennikarzy w zakresie obejmującym działalność Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych w celu promowania tej działalności, a tym samym kreowania pozytywnego wizerunku Pełnomocnika i jego Biura.
  • ­Redaguje teksty do wystąpień Ministra i Pełnomocnika w zakresie dotyczącym problematyki osób niepełnosprawnych oraz przygotowuje publikacje informacyjno-promocyjne do zamieszczenia na stronie internetowej www.niepelnosprawni.gov.pl w celu dostarczenia bieżących informacji o realizowanych zadaniach.
  • ­Przygotowuje materiały i dokumentację na spotkania, szkolenia, seminaria, konferencje (w tym rezerwuje sale, zamawia catering, zaprasza uczestników, rejestruje spotkania), poświęcone problematyce osób niepełnosprawnych przy współpracy z innymi wydziałami BON, w celu sprawnego i efektywnego przeprowadzenia tych spotkań, a tym samym kreowania pozytywnego wizerunku Pełnomocnika i jego Biura.
  • ­Pozyskuje, gromadzi i przechowuje dane dotyczące organizacji pozarządowych działających na rzecz osób niepełnosprawnych oraz udziela o nich informacji, w tym przygotowuje projekty opinii dotyczących działalności prowadzonej przez organizacje pozarządowe, starających się o uzyskanie patronatu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej lub Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych nad organizowanym przedsięwzięciem oraz przygotowuje odpowiedzi na zaproszenia do udziału w różnego rodzaju imprezach organizowanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
  • ­Analizuje treści wpływających do Biura skarg, wniosków i listów związanych z problematyką osób niepełnosprawnych, przygotowuje odpowiedzi na postawione w korespondencji zagadnienia oraz przygotowuje projekty odpowiedzi i wyjaśnień na interpelacje, wystąpienia i zapytania poselskie, wystąpienia i oświadczenia senatorów oraz wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich i Rzecznika Praw Dziecka w sprawach dotyczących problematyki osób niepełnosprawnych w zakresie właściwości Wydziału w celu przekazania informacji o obowiązujących rozwiązaniach prawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w public relations, komunikacji społecznej, w mediach społecznościowych, w mediach
  • Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • ­Znajomość ustawy Prawo prasowe
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Rzetelność
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 07-10-2022
    Wyświetleń: 52