Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 107834
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przygotowuje, przy współpracy z innymi Wydziałami Biura oraz Departamentem Komunikacji i Promocji, informacje dla mediów (briefingi prasowe, konferencje, wywiady) oraz udziela odpowiedzi na pytania dziennikarzy w zakresie obejmującym działalność Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych w celu promowania tej działalności, a tym samym kreowania pozytywnego wizerunku Pełnomocnika i jego Biura.
- Redaguje teksty do wystąpień Ministra i Pełnomocnika w zakresie dotyczącym problematyki osób niepełnosprawnych oraz przygotowuje publikacje informacyjno-promocyjne do zamieszczenia na stronie internetowej www.niepelnosprawni.gov.pl w celu dostarczenia bieżących informacji o realizowanych zadaniach.
- Przygotowuje materiały i dokumentację na spotkania, szkolenia, seminaria, konferencje (w tym rezerwuje sale, zamawia catering, zaprasza uczestników, rejestruje spotkania), poświęcone problematyce osób niepełnosprawnych przy współpracy z innymi wydziałami BON, w celu sprawnego i efektywnego przeprowadzenia tych spotkań, a tym samym kreowania pozytywnego wizerunku Pełnomocnika i jego Biura.
- Pozyskuje, gromadzi i przechowuje dane dotyczące organizacji pozarządowych działających na rzecz osób niepełnosprawnych oraz udziela o nich informacji, w tym przygotowuje projekty opinii dotyczących działalności prowadzonej przez organizacje pozarządowe, starających się o uzyskanie patronatu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej lub Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych nad organizowanym przedsięwzięciem oraz przygotowuje odpowiedzi na zaproszenia do udziału w różnego rodzaju imprezach organizowanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
- Analizuje treści wpływających do Biura skarg, wniosków i listów związanych z problematyką osób niepełnosprawnych, przygotowuje odpowiedzi na postawione w korespondencji zagadnienia oraz przygotowuje projekty odpowiedzi i wyjaśnień na interpelacje, wystąpienia i zapytania poselskie, wystąpienia i oświadczenia senatorów oraz wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich i Rzecznika Praw Dziecka w sprawach dotyczących problematyki osób niepełnosprawnych w zakresie właściwości Wydziału w celu przekazania informacji o obowiązujących rozwiązaniach prawnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w public relations, komunikacji społecznej, w mediach społecznościowych, w mediach
- Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych do ustawy
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość ustawy Prawo prasowe
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Rzetelność
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca mazowieckie
Praca Specjalista
Praca Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Praca Płock
Praca Specjalista ds. Administracyjnych
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Radom
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 07-10-2022
Wyświetleń: 52
Wyświetleń: 52