Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 108395

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska
pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci


 

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy wynikające z ustawy Prawo telekomunikacyjne, w szczególności dokonuje ocen i analiz, w tym analiz skuteczności obowiązujących rozwiązań prawnych, a także przygotowuje propozycje rozwiązań systemowych, w tym legislacyjnych, w zakresie ram prawnych dotyczących uprawnień użytkowników końcowych usług telekomunikacyjnych
  • Przygotowuje projekty wezwań, zawiadomień i decyzji wydawanych w ramach postępowania o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego
  • Sporządza stanowiska i opinie prawne oraz odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej, skargi, wnioski i inne wystąpienia w zakresie pozostającym we właściwości stanowiska
  • Przygotowuje i opiniuje projekty dokumentów rządowych w zakresie planów i programów strategicznych, w tym współpracuje z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi i izbami gospodarczymi

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Kompetencje miękkie: współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych lub przygotowywania i opiniowania projektów aktów prawnych
  • Znajomość technologii i rynku telekomunikacyjnego
  • przeszkolenie z zakresu telekomunikacji, zasad techniki prawodawczej lub procedury administracyjnej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-10-2022
Wyświetleń: 52