Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 108395
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska
pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy wynikające z ustawy Prawo telekomunikacyjne, w szczególności dokonuje ocen i analiz, w tym analiz skuteczności obowiązujących rozwiązań prawnych, a także przygotowuje propozycje rozwiązań systemowych, w tym legislacyjnych, w zakresie ram prawnych dotyczących uprawnień użytkowników końcowych usług telekomunikacyjnych
- Przygotowuje projekty wezwań, zawiadomień i decyzji wydawanych w ramach postępowania o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego
- Sporządza stanowiska i opinie prawne oraz odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej, skargi, wnioski i inne wystąpienia w zakresie pozostającym we właściwości stanowiska
- Przygotowuje i opiniuje projekty dokumentów rządowych w zakresie planów i programów strategicznych, w tym współpracuje z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi i izbami gospodarczymi
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych,
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne, kodeksu postępowania administracyjnego
- Kompetencje miękkie: współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych lub przygotowywania i opiniowania projektów aktów prawnych
- Znajomość technologii i rynku telekomunikacyjnego
- przeszkolenie z zakresu telekomunikacji, zasad techniki prawodawczej lub procedury administracyjnej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Praca Radom
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca mazowieckie
Praca Specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Data dodania: 20-10-2022
Wyświetleń: 52
Wyświetleń: 52