Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 109210

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-        statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-        dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Realizuje zadania związane z opracowywaniem i aktualizacją projektów aktów prawnych będących we właściwości komórki organizacyjnej
  • Realizuje zadania w zakresie tworzenia projektów dokumentów rządowych, w tym legislacyjnych, związanych z informatyzacją, będących we właściwości komórki organizacyjnej
  • Realizuje zadania w zakresie analizy i opiniowania projektów legislacyjnych dokumentów rządowych będących we właściwości komórki organizacyjnej
  • Współdziała w realizacji zadań związanych z aktualizacją Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa
  • Współdziała w realizacji zadań w zakresie zapewnienia wsparcia merytorycznego dla Ministra Cyfryzacji w zakresie strategicznych dokumentów rządowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie opracowywania aktów prawnych
  • Wiedza z zakresu: podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa; zasad techniki prawodawczej; zasad opracowywania, uzgadniania i ogłaszania aktów normatywnych; ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; zagadnień z obszaru informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz w zakresie związanym z realizacją zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, negocjowanie, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Ukończenie aplikacji legislacyjnej


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 26-10-2022
Wyświetleń: 55