kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z realizacją inwestycji i remontów, w tym: 1. planuje, zapewnia wykonawstwo oraz koordynuje realizację inwestycji i remontów w nieruchomości, w tym zgłasza zamiar prowadzenia robót lub uzyskania pozwoleń na ich realizację zgodnie z przepisami prawa, 2. koordynuje nadzór inwestorski, 3. prowadzi sprawy związane z przygotowaniem dokumentacji technicznej dotyczącej planowanych i realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, 4. dokonuje odbiorów zakończonych inwestycji i remontów oraz rozlicza wydatki poniesione na ich realizację.
- Zapewnia właściwy stan techniczny nieruchomości przy ul. Królewskiej 27, w tym: 1. okresowe kontrole i przeglądy techniczne budynków i instalacji wynikających z przepisów prawa budowlanego, 2. utrzymanie w sprawności technicznej instalacji i wyposażenia nieruchomości, między innymi infrastruktury elektrycznej, cieplnej, wodno-kanalizacyjnej, w tym zleca usuwanie uszkodzeń i awarii z wyłączeniem infrastruktury informatycznej, 3. utrzymanie w sprawności technicznej systemów i urządzeń klimatyzacji, wentylacji, urządzenia dźwigowego oraz wykonywanie bieżących przeglądów technicznych pomieszczeń i instalacji w budynku.
- Uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.
- Uczestniczy w sprawach związanych z planowaniem budżetu dla zadań w zakresie inwestycji i remontów.
- Przygotowuje informacje i sprawozdania żądane przez uprawnione organy lub inne podmioty w zakresie aspektów technicznych dla obiektu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie inwestycji budowlanych.
- Znajomość: przepisów z zakresu prawa budowlanego; prawa zamówień publicznych; przepisów z zakresu finansów publicznych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, komunikacja, współpraca, rzetelność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Uprawnienia budowlane.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 46