Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Naczelnik wydziału

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 109765

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­Kieruje pracą podległych pracowników poprzez organizowanie pracy, przydzielanie zadań, sprawowanie nadzoru merytorycznego nad ich realizacją, nadzorowanie dyscypliny pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracowników, przedstawianie propozycji wniosków w sprawach awansów, współdecydowanie o rozwoju zawodowym pracowników, itp.).
  • ­Sprawuje nadzór nad realizacją zadań dysponenta części budżetowych: 31, 44 i 63, w tym w ramach PO WER i FERS, oraz FS, m.in. poprzez weryfikację zmian w planie finansowym, koordynację przygotowania wniosków o uruchomienie środków.
  • ­Koordynuje opracowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej oraz materiałów o projekcie i wykonaniu ustawy budżetowej dla FS i części budżetowych, których dysponentem jest Minister Rodziny i Polityki Społecznej, w tym w ramach PO WER i FERS, oraz w zakresie rezerw celowych, budżetów wojewodów i PFRON.
  • ­Koordynuje prace związane z przygotowywaniem projektów wniosków o uruchomienie środków z rezerwy ogólnej i rezerw celowych, projektów decyzji w sprawie zapewnienia finansowania oraz projektów decyzji związanych z realizacją budżetu.
  • ­Zarządza procesem tworzenia, uzgadniania, opiniowania projektów aktów prawnych oraz procedur wewnętrznych (ministerstwa i innych resortów) z zakresu finansów publicznych, rachunkowości.
  • ­Odpowiada za opracowywanie oraz przygotowywanie korespondencji kierowanej do innych urzędów administracji publicznej i jednostek organizacyjnych ministerstwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów i rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych
  • ­­znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych
  • ­znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ­znajomość ustawy budżetowej
  • ­znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • ­umiejętność zarządzania ludźmi
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 04-11-2022
    Wyświetleń: 54