Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 109753

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa,

  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  • Praca przy oświetleniu mieszanym,

  • Budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, przekazuje i przesyła dokumenty jawne w wydziale,
  • Prowadzi rejestry wszczętych spraw i dochodzeń w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych, czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego,
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do dekretacji kierownictwu wydziału,
  • Weryfikuje poprawność wypełnionych przez funkcjonariuszy wydziału formularzy rejestracyjnych Krajowego Systemu Informacji Policji (KSIP),
  • Przyjmuje i kompletuje akta spraw ostatecznie zakończonych w wydziale,
  • Uczestniczy w komisjach dokonujących rozliczenia funkcjonariuszy i pracowników wydziału przenoszonych do innych jednostek/komórek organizacyjnych lub zwalnianych z Policji,
  • Sporządza wykazy spraw niezakończonych przez policjantów i pracowników wydziału,
  • Wprowadza do Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) dokumentację dot. czasu pracy policjantów i pracowników wydziału oraz prowadzi ewidencję czasu służby policjantów wydziału,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1 roku w pracy biurowej
  • Znajomość aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach: 1) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 2) jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji
  • Umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • Komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-11-2022
Wyświetleń: 51