Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Office Manager
Firma: World Dating Company (WDC) miejsce pracy: Warszawa
*World Dating Company (WDC)*
to europejski lider na rynku randek internetowych. Działalność WDC obejmuje tworzenie oraz prowadzenie serwisów w kategoriach real dating, matchmaking, serwisów niszowych, social media&mobile, white label. W naszym portfolio posiadamy m.in. takie serwisy jak: Przeznaczeni.pl, ZakochanyRodzic.pl, MlodeSerca.pl. Firma otrzymała wiele wyróżnień globalnych i krajowych m.in. iDate Award The Most Innovating Company 2013 oraz znalazła się w prestiżowym gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie wg magazynu Brief w 2013 roku. W związku z dynamicznym rozwojem produktów poszukujemy osoby na stanowisko:
*Office Manager*
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Numer referencyjny: OM/12.2013
*Opis stanowiska:*
* Realizowanie bieżących zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu;
* Koordynacja procesów biurowych;
* Koordynacja obiegu wewnętrznych dokumentów;
* Wystawianie faktur i wypłata wynagrodzeń;
* Współpraca z biurem księgowym;
* Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność z funduszy europejskich;
* Odpowiedzialność za dokumentację związaną z projektami spółki;
* Opisywanie, dekretowanie, zatwierdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych;
* Analiza i sprawdzenie poprawności realizacji budżetów zadaniowych projektów;
* Monitorowanie realizacji projektu od strony finansowej zgodnie z wymogami instytucji finansujących i wnioskiem UE;
* Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji merytorycznej projektu;
* Przygotowywanie sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych projektów;
*Wymagania:*
* Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku Office Managera lub Asystentki Zarządu;
* Min. 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu projektów i dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby dofinansowania UE
* Min. 3-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków UE;
* Biegła wiedza z zakresu Funduszy Europejskich zwłaszcza POIG;
* Mile widziany udokumentowany sukces w pozyskaniu dotacji z działań POIG 1.4, 3.1, 4.1, 4.4;
* Biegła znajomość zasad udzielania pomocy publicznej, w szczególności w ramach POIG;
* Biegła znajomość zasad kwalifikowalności kosztów w ramach Programów Operacyjnych na lata 2007-2013;
* Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
* Umiejętność pracy pod presją czasu;
* Doskonała organizacja pracy;
* Umiejętność pracy w grupie i komunikatywność;
* Umiejętność fakturowania i podstawowa wiedza na temat sporządzania umów;
* Dokładność i sumienność;
* Wysoka kultura osobista;
* Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań oraz ustalania priorytetów;
* Zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
* Biegła znajomość obsługi komputera;
* Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
*Oferujemy:*
* Dużą samodzielność w pracy;
* Ambitną i satysfakcjonującą pracę w młodym zespole;
* Stabilne warunki wynagrodzenia
* Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie;
* Niezbędne narzędzia pracy;
Na adres email: *rekrutacja@wdc360.com*
prześlij nam swoje CV, krótki list motywacyjny
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Data dodania: 06-12-2013
Wyświetleń: 555
Wyświetleń: 555