Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Office Manager

Firma: World Dating Company (WDC) miejsce pracy: Warszawa

*World Dating Company (WDC)* to europejski lider na rynku randek internetowych. Działalność WDC obejmuje tworzenie oraz prowadzenie serwisów w kategoriach real dating, matchmaking, serwisów niszowych, social media&mobile, white label. W naszym portfolio posiadamy m.in. takie serwisy jak: Przeznaczeni.pl, ZakochanyRodzic.pl, MlodeSerca.pl. Firma otrzymała wiele wyróżnień globalnych i krajowych m.in. iDate Award The Most Innovating Company 2013 oraz znalazła się w prestiżowym gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie wg magazynu Brief w 2013 roku. W związku z dynamicznym rozwojem produktów poszukujemy osoby na stanowisko: *Office Manager* Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Numer referencyjny: OM/12.2013 *Opis stanowiska:* * Realizowanie bieżących zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu; * Koordynacja procesów biurowych; * Koordynacja obiegu wewnętrznych dokumentów; * Wystawianie faktur i wypłata wynagrodzeń; * Współpraca z biurem księgowym; * Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność z funduszy europejskich; * Odpowiedzialność za dokumentację związaną z projektami spółki; * Opisywanie, dekretowanie, zatwierdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych; * Analiza i sprawdzenie poprawności realizacji budżetów zadaniowych projektów; * Monitorowanie realizacji projektu od strony finansowej zgodnie z wymogami instytucji finansujących i wnioskiem UE; * Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji merytorycznej projektu; * Przygotowywanie sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych projektów; *Wymagania:* * Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku Office Managera lub Asystentki Zarządu; * Min. 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu projektów i dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby dofinansowania UE * Min. 3-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków UE; * Biegła wiedza z zakresu Funduszy Europejskich zwłaszcza POIG; * Mile widziany udokumentowany sukces w pozyskaniu dotacji z działań POIG 1.4, 3.1, 4.1, 4.4; * Biegła znajomość zasad udzielania pomocy publicznej, w szczególności w ramach POIG; * Biegła znajomość zasad kwalifikowalności kosztów w ramach Programów Operacyjnych na lata 2007-2013; * Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych; * Umiejętność pracy pod presją czasu; * Doskonała organizacja pracy; * Umiejętność pracy w grupie i komunikatywność; * Umiejętność fakturowania i podstawowa wiedza na temat sporządzania umów; * Dokładność i sumienność; * Wysoka kultura osobista; * Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań oraz ustalania priorytetów; * Zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu; * Biegła znajomość obsługi komputera; * Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; *Oferujemy:* * Dużą samodzielność w pracy; * Ambitną i satysfakcjonującą pracę w młodym zespole; * Stabilne warunki wynagrodzenia * Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie; * Niezbędne narzędzia pracy; Na adres email: *rekrutacja@wdc360.com* prześlij nam swoje CV, krótki list motywacyjny Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-12-2013
Wyświetleń: 555