Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 110167

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

 

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

 

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

 

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 

 

Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz czestym reprezentowaniem urzędu na zenątrz.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

 

https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci 

Zakres zadań

  • Realizuje zadania w zakresie analiz strategicznych w obszarze związanym z cyfryzacją, monitoruje i analizuje zmiany w obszarze budowy i rozwoju e-administracji oraz przygotowuje materiały w zakresie wybranych procesów i zjawisk gospodarczych i społecznych związanych z obszarem cyfryzacji administracji publicznej, w tym na potrzeby Kierownictwa
  • Realizuje zadania w zakresie prowadzenia lub zlecania badań, ekspertyz, analiz i ocen stopnia rozwoju informatyzacji administracji publicznej oraz sporządzania na ich podstawie rekomendacji
  • Realizuje zadania w zakresie aktualizacji, koordynacji wdrażania oraz monitorowania stopnia realizacji celów strategicznych Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa
  • Opiniuje projekty strategicznych dokumentów rządowych oraz projektów zmian tych dokumentów, a także przygotowuje pozostające we właściwości Kancelarii wkłady do strategicznych dokumentów rządowych
  • Przygotowuje stanowiska Ministra Cyfryzacji w odniesieniu do projektów dokumentów strategicznych przekazywanych Ministrowi do uzupełnienia, konsultacji i uzgodnienia, w szczególności Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju
  • Opracowuje propozycje do koncepcji długofalowej polityki państwa w obszarze cyfryzacji oraz inicjuje propozycje zmian w przypadku zmiany uwarunkowań w otoczeniu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość zagadnień z obszaru: informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego, problematyki branży IT i nowych technologii, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, realizacji zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, negocjowanie, komunikacja, współpraca.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu realizacji badań społecznych, marketingowych lub rynkowych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-11-2022
Wyświetleń: 47