Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 110455

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa,

  • Praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

  • Praca w wymuszonej pozycji,

  • Praca przy oświetleniu mieszanym,

  • Budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Nalicza uposażenia policjantów i wynagrodzenia pracowników Policji, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • Nalicza pozostałe należności z tytułu odpraw dla zwolnionych ze służby, nagród rocznych i jubileuszowych oraz innych świadczeń, w tym: zasiłków pogrzebowych i na zagospodarowanie, dopłat do wypoczynku, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • Sporządza informację o dochodach PIT-11, deklaracje roczne PIT-4R, PIT-8AR oraz rozliczenie PIT-40,
  • Nalicza zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze,
  • Prowadzi karty uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji,
  • Sporządza comiesięczne zestawienia list płac policjantów i pracowników Policji oraz cotygodniowe zestawienia z list dodatkowych należności oraz klasyfikuje wydatki budżetowe, przy wykorzystaniu programu "Płace pracowników Policji oraz płace policjantów"
  • Wystawia zaświadczenia dotyczące wysokości uposażeń i wynagrodzeń, ubezpieczenia zdrowotnego, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • Sporządza zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP-7) na podstawie kart wynagrodzeń i uposażeń,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : co najmniej 1,5 roku w obszarze płac i ubezpieczeń społecznych,
  • Znajomość w zakresie zagadnień finansowo-płacowych ustaw: o Policji, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej, Kodeksu Pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym,oraz aktów wykonawczych,
  • Umiejętność: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole, obsługi komputera (pakiet MS Office), dokładność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu płac,
  • Umiejętność: pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu, rozwiązywania problemów,
  • Asertywność, komunikatywność,
  • Znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych w tym: zasady funkcjonowania sektora finansów publicznych w zakresie gospodarki finansowej oraz zasady działania organizacji jednostek budżetowych,


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-11-2022
Wyświetleń: 47