Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 110623

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Praca na stanowisku wiąże się z wysiłkiem fizycznym, pracą w zakurzonych pomieszczeniach magazynowych, pracą w terenie, zagrożeniem korupcją, a także realizacją zadań pod presją czasu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci 

Zakres zadań

  • Kieruje pracą osób biorących udział w inwentaryzacjach środków trwałych KPRM oraz podejmuje decyzje w sprawach należących do właściwości powołanych przez Dyrektora Generalnego KPRM komisji inwentaryzacyjnych.
  • Kieruje pracą osób biorących udział w zagospodarowywaniu zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątkowych KPRM oraz podejmuje decyzje w sprawach należących do właściwości powołanej przez Dyrektora Generalnego KPRM stałej komisji oceniającej przydatność składników rzeczowych majątku ruchomego KPRM do dalszego użytkowania i stałej komisji likwidacyjnej.
  • Dokonuje podziału zadań pomiędzy osoby biorące udział w inwentaryzacjach oraz prowadzące sprawy związane z zagospodarowaniem zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątkowych KPRM.
  • Dokonuje zakupów mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego oraz usług na potrzeby KPRM (z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego oraz na potrzeby działu informatyzacji realizowanych przez inne komórki organizacyjne BDG i KPRM), w tym przygotowuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego, projekty umów, dokonuje odbiorów dostaw towarów i usług, opisuje pod względem merytorycznym dowody 3 księgowe dostaw towarów i usług, zleca naprawy mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego oraz zajmuje się dystrybucją mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego.
  • Zleca, koordynuje i nadzoruje, zgodnie z właściwością wydziału, prace realizowane przez COAR i inne podmioty zewnętrzne, w zakresie usług gospodarczych, np. stolarskich, ślusarskich i tapicerskich dotyczących mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego KPRM (z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego oraz na potrzeby działu informatyzacji realizowanych przez inne komórki organizacyjne BDG i KPRM).
  • Inicjuje, przygotowuje oraz realizuje zakupy środków trwałych, z wyłączeniem zakupów teleinformatycznych oraz na potrzeby działu informatyzacji pozostających we właściwości innych komórek organizacyjnych BDG lub KPRM.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w zakresie przeprowadzania inwentaryzacji oraz zagospodarowania
składników majątkowych oraz kierowaniu zespołem
  • wiedza z zakresu: ustawy o rachunkowości, w zakresie inwentaryzacji, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, zarządzanie ludźmi, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości, zarządzania majątkiem, zagospodarowania majątku zbędnego i zużytego, zamówień publicznych, zarządzania kadrami
  • wiedza z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • umiejętność: obsługi MS Word i MS Excel, obsługi programów komputerowych: Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ZSIWZZ, Modułu Środki Trwałe) oraz elektronicznego systemu zarządzania dokumentami (EZD)
  • kompetencje miękkie: myślenie analityczne, kreatywność, negocjowanie


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-11-2022
Wyświetleń: 41