Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Zarządzania Należnościami

Firma: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa miejsce pracy: Warszawa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Zarządzania Należnościami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DZN/160/22

Stanowisko pracy ds. dochodzenia należności Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych

 

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę

 

Oferujemy:
  • przejrzyste zasady wynagradzania,
  • możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
  • Bieżące ewidencjonowanie należności w systemie finansowo-księgowym;
  • Inicjowanie działań niezbędnych do podejmowania wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego w ramach Funduszy Unii Europejskiej;
  • Realizacja zadań  zmierzających do odzyskania należności na drodze postępowania administracyjnego i cywilnego w ramach Funduszy Unii Europejskiej; sporządzanie projektów pism procesowych i projektów rozstrzygnięć;
  • Podejmowanie niezbędnych działań w czynnościach procesowych w postępowaniach upadłościowych, restrukturyzacyjnych w ramach Funduszy Unii Europejskiej;
  • Weryfikacja wniosków składanych przez dłużników w zakresie przygotowywania  wezwań do zapłaty, decyzji/ugód w sprawie udzielenia ulg w spłacie należności w ramach funduszy Unii Europejskiej;
  • Dokonywanie potrąceń, pomniejszeń należności ze zobowiązaniami ARiMR w ramach procesu dochodzenia należności w ramach Funduszy Unii Europejskiej;
  • Przygotowywanie zbiorczych dyspozycji finansowych przelewu środków odzyskanych z tytułu środków wydatkowanych w ramach funduszy Unii Europejskiej, w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział;
  • Opiniowanie wewnętrznych i zewnętrznych aktów prawnych w zakresie należności Funduszy Unii Europejskiej oraz opracowywanie i aktualizacja procedur Wydziału;
  • Udział w pracach związanych z przygotowaniem założeń, testowaniem i doskonaleniem systemu informatycznego do obsługi należności będących w kompetencji Wydziału;
  • Przygotowanie odpowiedzi na raporty audytorów, organów kontrolnych oraz odpowiedzialność za wdrożenie rekomendacji i zaleceń pokontrolnych w zakresie kompetencji Wydziału;
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie/ wyższe ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie, administracja, prawo/
  • biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności umiejętność pracy w MS Excel oraz MS Access,
  • co najmniej 2 letni staż pracy,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z ewidencjonowaniem, rozliczaniem i sprawozdawczością finansowo-księgową, nadzorem, dochodzeniem należności, windykacją lub zarządzaniem należnościami, w szczególności w jednostkach sektora finansów publicznych lub instytucjach/podmiotach korzystających z dotacji lub pomocy finansowej pochodzącej z budżetu państwa bądź budżetu Wspólnot Europejskich, w tym m.in. w kancelariach prawniczych, jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach unijnych,
  • praktyczna znajomość zasad, zagadnień, problematyki oraz ustawodawstwa krajowego i unijnego z obszaru zabezpieczenia i dochodzenia należności, rachunkowości, sprawozdawczości oraz finansowania i rozliczania środków w ramach prowadzonych postępowań zabezpieczających i egzekucyjnych należności. Umiejętność stosowania i wykorzystania przepisów, procedur cywilnych i administracyjnych oraz egzekucyjnych, jak również zasad stosowania i obowiązywania ustawy o finansach publicznych, rachunkowości w procesie ustalania, zabezpieczania i dochodzenia należności. Znajomość systemów finansowo-księgowych. Znajomość zagadnień i problematyki z zakresu windykacji należności, w szczególności na podstawie przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania cywilnego,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 09 maja 2018 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Wymagania pożądane:
  • kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej,
  • co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej, bankach, jednostkach sektora finansów publicznych i innych instytucjach publicznych,
  • odporność na stres – umiejętność pracy pod presją czasu.


Pozostałe oferty pracy w firmie Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-11-2022
Wyświetleń: 60