Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat TECHNIK SERWISU

Firma: EXORIGO SP. Z O. O. miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków: wsparcie techniczne dla pracowników największych firm z branży retail, rozwiązywanie problemów z obszaru oprogramowania, sprzętu, systemów fiskalnych i płatności bezgotówkowych, rejestrowanie zgłoszeń w systemie i ich klasyfikacja według stopnia ważności, utrzymywanie wysokiej jakość obsługi, systematyczne poszerzanie zakresu wiedzy, Wymagania: doświadczenie w zakresie obsługi *terminali kart płatniczych* znajomość procedur związanych z *systemami płatności bezgotówkowych*, dobra znajomość *systemów MS Windows, DOS i pakietu MS Office*, podstawowa *wiedza o sieciach komputerowych*, umiejętność konfiguracji i instalacji sprzętu komputerowego, wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci ostatnich lat studiów informatycznych lub pokrewnych, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywna znajomość języka angielskiego, gotowość do pracy w systemie zmianowym, silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej, Mile widziane: doświadczenie w obsłudze użytkowników, certyfikaty i szkolenia z zakresu sprzętu i systemów operacyjnych, wiedza w zakresie funkcjonowania systemów fiskalnych, *prawo jazdy kat. B* Oferujemy: umowa o pracę po trzech miesiącach okresu próbnego, wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, praca w otoczeniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów IT, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazna atmosfera pracy, stabilna praca w dynamicznej firmie, rekrutacja@exorigo.pl


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-11-2010
Wyświetleń: 1078