Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 110645

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci


 

Zakres zadań

  • Zapewnia merytoryczną opiekę nad portalem kronika.gov.pl., obsługuje użytkowników portalu kronika.gov.pl, udziela odpowiedzi na pytania, nadaje uprawnienia.
  • Dokonuje przeglądu i bieżącej analizy zastosowanych w portalu funkcjonalności w tym także współpracuje przy projektowaniu nowych funkcjonalności portalu w celu zabezpieczenie właściwego kierunku rozwoju portalu, jego kompatybilności i możliwości integracji z innymi systemami.
  • Przygotowuje dokumentację związaną z hostingiem i utrzymaniem portalu, a także inne dokumenty związane z zapewnieniem utrzymania i funkcjonowania portalu, w tym legislacyjne oraz współpracuje z Wykonawcami i innymi podmiotami w tym celu.
  • Przygotowuje wkłady do projektów finansowanych z różnych środków zewnętrznych związanych z rozwojem portalu.
  • Prowadzi uzgodnienia z partnerami i instytucjami dotyczące integracji cyfrowych zasobów i stosowanych rozwiązań systemowych/technologicznych.
  • Bierze udział w pracach komisji przetargowych.
  • Monitoruje krajowe i międzynarodowe inicjatywy dotyczące udostępniania i wykorzystania cyfrowych zasobów nauki i kultury

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie analizy i integracji danych lub budowy lub prowadzenia i rozwoju systemów teleinformatycznych.
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: otwartości danych w tym w szczególności z zakresu przechowywania i udostępniania zasobów nauki i kultury, procedur dot. zamówień publicznych, administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, wystąpienia publiczne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 24-11-2022
    Wyświetleń: 49