Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 111281

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym w obiekcie nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.

Zakres zadań

  • kompletuje, rejestruje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora Biura Kadr w celu właściwego i terminowego załatwiania spraw,
  • przekazuje i odbiera korespondencję z kancelarii ogólnej Komendy Głównej PSP oraz przekazuje ją zgodnie z właściwością merytoryczną Biura,
  • przygotowuje akta rzeczowe i osobowe celem przekazania do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzi kalendarz spotkań Dyrektora i Zastępcy, prowadzi terminarz spotkań i przyjęć interesantów, przygotowuje i obsługuje spotkania z interesantami i gośćmi w celu wsparcia w bieżącej pracy Dyrektora, Zastępcy i pracowników Biura,
  • przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Biura, informuje o terminach załatwienia spraw w celu wsparcia bieżącego Dyrektora i pracowników Biura. Redaguje korespondencję, opracowuje sprawozdania i zestawienia w zakresie organizacyjnym oraz w obszarze zleconym przez kierownictwo Biura i bezpośredniego przełożonego,
  • prowadzi, rejestruje i przechowuje pieczęci oraz akt niezbędne do bieżącej pracy Biura,
  • prowadzi elektroniczną ewidencję pism wpływających do Biura, zgodnie z dekretacją kierownictwa, rozdziałem pism na poszczególne wydziały Biura w celu właściwego obiegu dokumentów,
  • gromadzi informacje tele-adresowe o instytucjach i osobach, z którymi kierownictwo Biura Kadr utrzymuje kontakty w celu dysponowania aktualną informacją,
  • składa zapotrzebowanie na materiały biurowe, artykuły spożywcze według potrzeb Biura, celem sprawnej obsługi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej

  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o Służbie Cywilnej
  • Umiejętność argumentowania pomysłów na zrealizowanie zleconych zadań
  • Znajomość struktury organizacyjnej Komendy Głównej PSP
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Biegła obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów EZD
  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Kompetencje miękkie (asertywność, komunikatywność, odporność na stres, kreatywność, elastyczność, dobra organizacja pracy)


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-11-2022
Wyświetleń: 47