kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym w obiekcie nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.
Zakres zadań
- kompletuje, rejestruje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora Biura Kadr w celu właściwego i terminowego załatwiania spraw,
- przekazuje i odbiera korespondencję z kancelarii ogólnej Komendy Głównej PSP oraz przekazuje ją zgodnie z właściwością merytoryczną Biura,
- przygotowuje akta rzeczowe i osobowe celem przekazania do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzi kalendarz spotkań Dyrektora i Zastępcy, prowadzi terminarz spotkań i przyjęć interesantów, przygotowuje i obsługuje spotkania z interesantami i gośćmi w celu wsparcia w bieżącej pracy Dyrektora, Zastępcy i pracowników Biura,
- przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Biura, informuje o terminach załatwienia spraw w celu wsparcia bieżącego Dyrektora i pracowników Biura. Redaguje korespondencję, opracowuje sprawozdania i zestawienia w zakresie organizacyjnym oraz w obszarze zleconym przez kierownictwo Biura i bezpośredniego przełożonego,
- prowadzi, rejestruje i przechowuje pieczęci oraz akt niezbędne do bieżącej pracy Biura,
- prowadzi elektroniczną ewidencję pism wpływających do Biura, zgodnie z dekretacją kierownictwa, rozdziałem pism na poszczególne wydziały Biura w celu właściwego obiegu dokumentów,
- gromadzi informacje tele-adresowe o instytucjach i osobach, z którymi kierownictwo Biura Kadr utrzymuje kontakty w celu dysponowania aktualną informacją,
- składa zapotrzebowanie na materiały biurowe, artykuły spożywcze według potrzeb Biura, celem sprawnej obsługi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- Znajomość ustawy o Służbie Cywilnej
- Umiejętność argumentowania pomysłów na zrealizowanie zleconych zadań
- Znajomość struktury organizacyjnej Komendy Głównej PSP
- Znajomość pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Biegła obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów EZD
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- Kompetencje miękkie (asertywność, komunikatywność, odporność na stres, kreatywność, elastyczność, dobra organizacja pracy)
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Wyświetleń: 47