kandydatów
Specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę merytoryczną (kompletowanie i przygotowanie dokumentów na spotkania), oraz obsługę logistyczną dyrektora departamentu i zastępców, w tym planuje wyjazdy krajowe i zagraniczne kierownictwa departamentu w związku z udziałem w spotkaniach, konferencjach i seminariach, a także rozlicza koszty wyjazdów i delegacji, organizuje i obsługuje narady oraz spotkania kierownictwa departamentu.
- Przyjmuje i wysyła korespondencję departamentu i zapewnia jej właściwy obieg, w tym prowadzeni rejestr spraw zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
- Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych.
- Kieruje interesantów, zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie do właściwych pracowników departamentu lub właściwych komórek organizacyjnych Kancelarii.
- Czasowo koordynuje zadania wykonywane przez innych pracowników departamentu.
- Przechowuje dokumenty dotyczące spraw personalnych pracowników biura, w zakresie poleconym przez dyrektora.
- Prowadzi listy obecności oraz ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników departamentu i zapewnia realizację spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Departamentu w materiały biurowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretariatu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” wydane przez ABW lub SKW lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 44