Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 111985
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- zagrożenie korupcją
Zakres zadań
- Przetwarza dane o infrastrukturze i usługach telekomunikacyjnych oraz wykonuje analizy (w tym przestrzenne) w tym zakresie
- Przygotowuje zautomatyzowane procedury wyliczania kosztów i przychodów budowy sieci telekomunikacyjnych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych
- Przygotowuje i monitoruje przebieg procesów geoprzetwarzania
- Przygotowuje i prezentuje materiały kartograficzne na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- Standaryzuje dane o sieci dróg na podstawie danych z Bazy Danych Obiektów Topograficznych 10k udostępnionej przez Centralny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wykonuje analizy związane z rozwojem sektora telekomunikacyjnego w Polsce w celu realizacji założeń polityki Komisji Europejskich dotyczącej „Społeczeństwa gigabitowego” oraz Europejskiej Agendy Cyfrowej
- Przeprowadza ewaluację realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w zakresie wyznaczania obszarów oraz oceny, monitorowania i nadzoru projektów
- Przeprowadza analizy rynków telekomunikacyjnych, w tym hurtowych w celu określenia stopnia ich konkurencyjności i wskazania obszarów atrakcyjności inwestycji m. in. poprzez prowadzenie platformy prezentującej atrakcyjność inwestycyjną rozwoju sieci szerokopasmowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w zakresie sporządzania analiz (w tym danych geograficznych)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych
- Znajomość: zagadnień z zakresu telekomunikacji umożliwiających ocenę wartości merytorycznej rozpatrywanych danych i informacji, rynku telekomunikacyjnego, zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
- Wiedza z zakresu eksploatacji systemów teleinformatycznych
- Umiejętność: -obsługi komputera (MS Office, szczególnie programu MS Excel, pozwalająca na tworzenie tabel, zestawień oraz wykresów), posługiwania się innymi aplikacjami wykorzystywanymi w procesie gromadzenia danych np. Oracle, sporządzania analiz, precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca mazowieckie
Praca Płock
Praca Radom
Praca Główny specjalista
Praca Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Data dodania: 07-12-2022
Wyświetleń: 54
Wyświetleń: 54