Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112131

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­­­Dekretuje i wprowadza do ksiąg rachunkowych dokumenty księgowe na odpowiednich kontach syntetycznych i analitycznych, według podziałek klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym.
  • ­Redystrybuuje środki finansowe Funduszu Pracy (FP) i Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (FGŚP) do powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy, urzędów marszałkowskich, OHP oraz innych uprawnionych podmiotów, w tym na projekty realizowane z udziałem środków z budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych.
  • ­Rozlicza, na podstawie informacji z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przychody FP i FGŚP pochodzące z obowiązkowej składki oraz rozlicza koszty poboru składek.
  • ­Sporządza zestawienia tabelaryczne w zakresie wysokości przekazanych środków do jednostek realizujących ustawowe zadania w celu monitorowania stopnia ich wykorzystania oraz weryfikacji z limitem przyznanym przez dysponenta.
  • ­Przygotowuje informacje oraz wyjaśnienia dla Najwyższej Izby Kontroli w celu umożliwienia przeprowadzenia kontroli przez organy NIK.
  • ­Przygotowuje projekty pism do Ministerstwa Finansów oraz innych organów współpracujących z Departamentem Budżetu.
  • ­Dokonuje wstępnej kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych pod względem formalno-rachunkowym i dekretuje dowody księgowe.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórce organizacyjnej zajmującej się problematyką finansową
  • ­znajomość ustawy o finansach publicznych (Dział I i III)
  • ­znajomość ustawy o rachunkowości (Rozdziały1-3),
  • ­znajomość ustawy tworzącej Fundusz Pracy,
  • ­znajomość ustawy tworzącej Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
  • ­znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dział I i II),
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­rzetelność
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 09-12-2022
    Wyświetleń: 57