Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112075
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Wdraża resortowy program Pokonać bezdomność. Program pomocy osobom bezdomnym oraz współpracuje z podmiotami uprawionymi zgodnie z ustawą o pomocy społecznej do świadczenia usług wobec osób bezdomnych i zagrożonych bezdomnością.
- Rozlicza umowy w ramach Programu Pokonać bezdomność. Program pomocy osobom bezdomnym i monitoruje ich przebieg, w tym przygotowuje sprawozdania roczne z przebiegu realizacji Programu.
- Określa nowe kierunki działań w obszarze pomocy i przeciwdziałania bezdomności oraz niwelowania barier wykluczenia społecznego poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi oraz kościelnymi osobami prawnymi w działaniach, które kierowane są do osób wykluczonych społecznie, w tym m.in. osób bezdomnych i długotrwale bezrobotnych.
- Wykonuje zadania z zakresu ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych.
- Opracowuje propozycje zmian legislacyjnych w zakresie przepisów prawnych w obszarze pomocy społecznej.
- Opracowuje wkład do Sprawozdania z realizacji działań na rzecz osób bezdomnych w województwach oraz Ogólnopolskiego badania liczby osób bezdomnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze pomocy społecznej
- znajomość ustawy o pomocy społecznej
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego (Rozdział I)
- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dział I i II)
- znajomość ustawy o finansach publicznych (art. 168 i 169)
- znajomość ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- umiejętność współpracy
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. Administracyjnych
Praca Starszy specjalista
Praca Radom
Praca Pracownik Pomocy Społecznej Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Płock
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 09-12-2022
Wyświetleń: 44
Wyświetleń: 44