kandydatów
Radca
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi, zagrożeniem korupcją i permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiebiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Opracowuje pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym projekty: ustaw i rozporządzeń w zakresie właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji i Wydziału mObywatel
- Koordynuje prowadzenie procesu legislacyjnego aktów normatywnych w zakresie właściwości Wydziału mObywatel, w tym prowadzi uzgodnienia z Departamentem Regulacji Cyfrowych w konsultacjach międzyresortowych, konsultacjach publicznych i procesie opiniowania tych projektów oraz bierze udział w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich rozpatrujących projekty ustaw z zakresu właściwości Wydziału mObywatel
- Wspiera zespół projektowy w przygotowywaniu wkładów do projektów ustaw i rozporządzeń w zakresie właściwości wydziału
- Bierze udział w opracowywaniu projektów dokumentów rządowych przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne KPRM, w zakresie właściwości Wydziału mObywatel
- Opracowuje projekty umów i porozumień w zakresie zgodności z obowiązującym systemem prawa, będącymi w zakresie właściwości departamentu
- Wspiera zespół w przygotowaniach odpowiedzi do interpelacji, udostępnieniach do informacji Publicznej (UDiP) oraz pytań obywateli w zakresie projektów realizowanych w Wydziale mObywatel
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie legislacji
- Wiedza z zakresu: podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, postępowania administracyjnego, zasad techniki prawodawczej, przepisów dotyczących informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zagadnień związanych z identyfikacją elektroniczną i usługami zaufania, przepisów RODO i ustawy o ochronie danych osobowych, zasad zarządzania danymi, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, kreatywność, negocjowanie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Ukończone podyplomowe studia z zakresu legislacji
- Posiadanie aplikacji legislacyjnej
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 34