Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112136

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-      statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-      dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi, zagrożeniem korupcją i permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiebiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Opracowuje pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym projekty: ustaw i rozporządzeń w zakresie właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji i Wydziału mObywatel
  • Koordynuje prowadzenie procesu legislacyjnego aktów normatywnych w zakresie właściwości Wydziału mObywatel, w tym prowadzi uzgodnienia z Departamentem Regulacji Cyfrowych w konsultacjach międzyresortowych, konsultacjach publicznych i procesie opiniowania tych projektów oraz bierze udział w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich rozpatrujących projekty ustaw z zakresu właściwości Wydziału mObywatel
  • Wspiera zespół projektowy w przygotowywaniu wkładów do projektów ustaw i rozporządzeń w zakresie właściwości wydziału
  • Bierze udział w opracowywaniu projektów dokumentów rządowych przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne KPRM, w zakresie właściwości Wydziału mObywatel
  • Opracowuje projekty umów i porozumień w zakresie zgodności z obowiązującym systemem prawa, będącymi w zakresie właściwości departamentu
  • Wspiera zespół w przygotowaniach odpowiedzi do interpelacji, udostępnieniach do informacji Publicznej (UDiP) oraz pytań obywateli w zakresie projektów realizowanych w Wydziale mObywatel

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie legislacji
  • Wiedza z zakresu: podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, postępowania administracyjnego, zasad techniki prawodawczej, przepisów dotyczących informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zagadnień związanych z identyfikacją elektroniczną i usługami zaufania, przepisów RODO i ustawy o ochronie danych osobowych, zasad zarządzania danymi, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, kreatywność, negocjowanie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Ukończone podyplomowe studia z zakresu legislacji
  • Posiadanie aplikacji legislacyjnej


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 14-12-2022
Wyświetleń: 34