Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent / Specjalista ds. księgowych

Firma: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 7824921, z dnia 2022-12-15

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą

02-675 Warszawa, ul. Wołoska 5

 

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku

Referent / Specjalista ds. księgowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Wymiar etat:

 

Status: nabór w toku 

 

Miejsce pracy: Ul. Wołoska 5, Warszawa

Ważne do: 31 grudnia 2022 r. 

 

Czym będziesz się zajmować:


Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.)
  • Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym rozliczeń finansowych wraz z załączonymi dokumentami źródłowymi, dekretowanie i księgowanie na kontach analitycznych
    i syntetycznych
  • Bieżąca analiza kont księgowych
  • Opracowywanie wewnętrznych informacji w sprawie wydatków finansowych
  • Sporządzanie przelewów bankowych w programie NBE NBP
  • Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych dla jednostki Nadrzędnej
    w programie TREZOR 3.0
  • Gromadzenie danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych
  • Zbieranie projektów planów finansowych oraz przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planów budżetów. Kontrola zgodności dokonanych wydatków z otrzymanym planem budżetowym
  • Rozliczanie inwentaryzacji
  • Archiwizowanie dokumentów w zakresie finansowo-księgowym

Kogo poszukujemy:

 

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie średnie/wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, administracja
  • minimum 2 lata stażu pracy
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość programu Sage Symfonia ERD Finanse i Księgowość, Trezor 3.0, NBE NBP
  • biegła obsługa komputera (MS Office, Excel)
  • praktyczna wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • znajomość jednego języka roboczego UE
  • umiejętność definiowania celów i priorytetów oraz organizacji pracy własnej
  • umiejętność samodzielnego zdobywania i aktualizowania zdobytej wiedzy w zakresie wykonywanych obowiązków
  • kreatywność, dokładność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań

Oferujemy

  • elastyczny czas pracy
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • dopłata do biletów sportowo-rekreacyjnych
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • nowoczesne biuro w prestiżowej lokalizacji na warszawskim Mokotowie
  • miłą atmosferę pracy

Dostępność:

  • nasza instytucja jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
  • jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 2%.

Warunki pracy:

  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 6 godzin dziennie
  • miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek wyposażony w windy

Dodatkowe informacje:


Osoba zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną zobowiązana jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz świadectwa pracy potwierdzające wymagany staż pracy. Wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, terminie i miejscu jego przeprowadzenia oraz metodach naboru stosowanych na tym etapie. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone komisyjnie. Prosimy o przesyłanie aplikacji
w sposób wskazany w ogłoszeniu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 22 390 37 03, 22 390 37 30, 22 390 37 12.


Planujemy następujące metody naboru:

  • weryfikacja formalna
  • rozmowa kwalifikacyjna

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • podpisane i zeskanowane Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.

Aplikuj do: 31 grudnia 2022 r.

 

Aplikuj za pomocą przycisku aplikacyjnego

lub

 

w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji  za Granicą, 02-675 Warszawa ul. Wołoska 5.

Koniecznie z dopiskiem na kopercie: Rekrutacja referent/specjalista ds. księgowych

Decyduje data wpływu oferty do ORPEG.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 22 390 37 02, 22 390 37 05, 22 390 37 23.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Klauzuli obowiązku informacyjnego w procesie rekrutacji.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Wizytator ds. nadzoru pedagogicznego w firmie: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą miejsce pracy: Warszawa 01-03-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-12-2022
Wyświetleń: 47