Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112840
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Inicjuje działania i współpracę z innymi organami administracji publicznej szczebla rządowego i samorządowego odnośnie polityki integracji cudzoziemców, w tym wymienia informacje i konsultuje z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w zakresie wsparcia udzielanego cudzoziemcom.
- Prowadzi sprawy związane z implementacją Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w obszarze pomocy i integracji społecznej, w tym: bierze udział w krajowym programowaniu i wdrażaniu w obszarze komponentu integracyjnego, wymienia informacje z instytucjami i podmiotami zaangażowanymi we wdrażanie funduszu w Polsce, bierze udział w spotkaniach krajowych oraz na szczeblu unijnym dotyczących wdrażania funduszu.
- Opracowuje, konsultuje i opiniuje dokumenty strategiczne, implementacyjne, programowe związane z prowadzeniem polityki rozwoju w Polsce oraz przygotowuje wkłady z zakresu pomocy i integracji społecznej do materiałów sprawozdawczych dotyczących tych dokumentów.
- Opracowuje i przygotowuje informacje oraz bierze udział w projektach międzynarodowych i spotkaniach gremiów powoływanych przez instytucje UE oraz inne organizacje międzynarodowe w zakresie problematyki integracji cudzoziemców.
- Opracowuje materiały, wymienia informacje i utrzymuje kontakty z właściwymi instytucjami zaangażowanymi w system zarządzania oraz wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce, w tym bierze udział w przygotowaniu i wdrażaniu projektów z zakresu pomocy społecznej i integracji cudzoziemców.
- Opracowuje w języku polskim i angielskim informacje dotyczące pomocy społecznej i integracji cudzoziemców do dokumentów krajowych i zagranicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze integracji cudzoziemców
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego co najmniej na poziomie B2
- Wiedza z zakresu problematyki integracji cudzoziemców w działaniach Unii Europejskiej
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej
- Znajomość krajowych dokumentów strategicznych i programowych dotyczących polityki społecznej (SOR, SRKL, KPPUiWS)
- Znajomość zagadnień związanych z finansami publicznymi
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca mazowieckie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Radom
Praca Płock
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Praca Główny specjalista
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 23-12-2022
Wyświetleń: 50
Wyświetleń: 50