Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII miejsce pracy: Warszawa

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112401

Warunki pracy


  •  praca administracyjno-biurowa, 

  • praca przy monitorze ekranowym; 

  • praca przy oświetleniu mieszanym; 

  • stres związany z  obsługą klientów zewnętrznych;  

  • praca o charakterze statycznym i dynamicznym: w biurze i w terenie;

  • wysiłek fizyczny - przenoszenie akt;

  • praca w pomieszczeniach na poziomie piwnic;

  • praca w szczególnie trudnych wrunkach środowiskowych (kurz);

  • praca na wysokości do 3 m;

  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku).

  • brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • przyjmuje, weryfikuje, zabezpiecza oraz przechowuje akta spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych komendy na podstawie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych;
  • prowadzi ewidencję i rejestry dokumentacji zgromadzonej w archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu zabezpieczenia zasobu archiwalnego oraz przygotowania analiz statycznych;
  • przygotowuje i organizuje proces brakowania dokmentacji niearchiwalnej kategorii "B" oraz przeprowadza ekspertyzy archiwalne akt i w komisjach brakujących dokumentację niearchiwalną;
  • przeprowadza kwerendy archiwalne oraz przygotowuje dokumentację w celu umożliwienia udostępnienia uprawnionym podmiotom korzystania z zasobów archiwalnym jednostki;
  • dokonuje sprawdzenia dokumentacji niearchiwalnej kategorii BC w celu wydania zgody na zniszczenie akt;
  • sporządza sprawozdanie z działalności składnicy akt;
  • nadzoruje stronę techniczną niszczenia akt przeznaczonych na makulaturę;
  • udziela niebędnej pomocy przy sporządzaniu spisów akt archiwalnych w celu prawidłowego sporządzania spisów akt przez osoby odpowiedzialne za zagadnienia;
  • współpracuje z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowej klasyfikacji i kwalifikowania dokumentacji w celu przejęcia na stan składnicy akt w pełni skompletowanych materriałów;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zadań archiwalnych
  • obsługa komputera, urządzeń biurowych;
  • umiejętności interpersonalne i współpracy
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ścile tajne" lub zgoda na postępowanie sprawdzające.
  • znajomośc prawa archiwalnego, w szczególności ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych w sprawie: trybu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz sposobu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w przypadku trwałego zaprzestania działalnosci przez MSW oraz organy i jednostki organizacyjne podległe Ministrowi lub przez niego nadzorowane, jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, znajomość przepisów dotyczących tajemnic ustawowo chronionych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-12-2022
Wyświetleń: 46