Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112975

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


·       praca w pokoju wieloosobowym,


·       praca przy komputerze oraz przy użyciu innych urządzeń biurowych (np. ksero),


·       praca pod presją czasu.


 


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę przepływów finansowych: sporządza przelewy w systemie bankowości elektronicznej, sporządza zlecenia płatności/ polecenia zapłaty w systemach bankowych, sprawdza dokonane wpływy w tym zwroty na rachunek wydatków budżetowych, sprawdza i zatwierdza polecenia przelewów oraz zleceń płatności z wykorzystaniem podpisu elektronicznego zgodnie z kartą wzorów podpisów, weryfikuje przepływy środków do beneficjentów i kosztów ich realizacji, sprawdza wpływy na rachunek dochodów budżetowych i terminowe ich odprowadzanie do Ministerstwa Finansów, zakłada i zamyka rachunki: budżetowe, programowe, wspólne budżetów pomocy technicznej i innych wkładów państw uczestniczących w programach;
  • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową: dekretuje dowody księgowe, wystawia dowody księgowe, dokonuje polecenia przelewów importowanych danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego, prowadzi księgę główną i księgi pomocnicze w systemie finansowo-księgowym, weryfikuje formalno-rachunkowe dowody księgowe i potwierdzenia wykonania kontroli;
  • Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych: weryfikuje zapisy księgowe, sporządza zestawienia, weryfikuje zgodność danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek i jednostek, weryfikuje sprawozdania/ informacje budżetowe, przygotowuje informacje z wykonania budżetu, sporządza sprawozdania budżetowe;
  • Inwentaryzuje aktywy: porównuje dane z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami, przygotowuje potwierdzenia sald oraz wyjaśniania ewentualnych niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami;
  • Dokonuje analiz prawnych: opiniuje wzory umów, porozumień, dokumentów, przygotowuje projekty opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ ocen;
  • Prowadzi obsługę interpelacji i zapytań poselskich: gromadzi materiały i przygotowuje odpowiedzi;
  • Archiwizuje dokumenty.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze finansowej
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość prawa upadłościowego i naprawczego,
  • znajomość: zasad rachunkowości, zagadnień związanych z księgowością, zasad sporządzania sprawozdań budżetowych,
  • znajomość języka angielskiego poziom: B1.
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 29-12-2022
    Wyświetleń: 43