Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112997
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Na stanowisku występuje czynnik związany z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury) oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Obsługuje sekretariat w zakresie kancelaryjno-biurowym
- Prowadzi obsługę administracyjno-gospodarczą sekretariatu tj. wnioskuje o artykuły biurowe pobierane z magazynu KPRM oraz wizytówki i pieczątki, zgłasza problemy i awarie sprzętu komputerowego i innych urządzeń przenośnych
- Prowadzi terminarz spotkań, narad lub konferencji z udziałem członka Kierownictwa, w tym rejestr delegacji
- Obsługuje pod względem organizacyjno-recepcyjnym spotkania z interesantami i gośćmi
- Przyjmuje i rejestruje w programie komputerowym korespondencję przychodzącą zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej KPRM i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt KPRM oraz rozsyła korespondencję zgodnie z dekretacją członka Kierownictwa
- Wykonuje czynności na stanowisku do obsługi materiałów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” w sekretariacie, w tym rejestruje i przechowuje korespondencję „zastrzeżoną” wpływającą do członka Kierownictwa w celu zapewnienia tajemnicy służbowej tej korespondencji oraz rozlicza się z niej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Kancelarii
- Sporządza i redaguje pisma
- Przechowuje kopie pism wychodzących, akt spraw, przygotowuje i przekazuje przechowywaną dokumentację członka Kierownictwa do Archiwum Rady Ministrów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej
- Wiedza w zakresie: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” albo wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Specjalista
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Praca Sekretarka Warszawa
Praca Specjalista ds. Administracyjnych
Praca Pracownik Biurowy mazowieckie
Praca Płock
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Data dodania: 30-12-2022
Wyświetleń: 43
Wyświetleń: 43