kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca związana jest z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Kreuje politykę zarządzania zasobami ludzkimi (zzl) w służbie cywilnej poprzez tworzenie i modyfikowanie systemów i narzędzi zzl
- Przygotowuje stanowisko komórki organizacyjnej i Szefa Służby Cywilnej oraz udziela odpowiedzi i wyjaśnień pracownikom innych urzędów z zakresu stosowania przepisów prawa dotyczących służby cywilnej oraz stosowania narzędzi zzl (w szczególności w zakresie oceny okresowej urzędników służby cywilnej i pracowników służby cywilnej)
- Opracowuje, wdraża oraz monitoruje standardy zzl w służbie cywilnej, w tym udziela odpowiedzi i wyjaśnień pracownikom innych urzędów
- Prowadzi sprawy wynikające z nadzoru Prezesa Rady Ministrów nad Krajową Szkołą Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego, w tym m.in. współpracuje w zakresie wypracowania narzędzi zzl
- Przygotowuje i realizuje projekty związane z wykorzystaniem metody AC/DC, w tym przeprowadza sesje, opracowuje narzędzia oraz buduje i zapewnia atmosferę współpracy w grupie asesorów wewnętrznych w służbie cywilnej
- Koordynuje pod względem organizacyjnym współpracę z urzędami administracji rządowej w zakresie narzędzi i systemów zzl w służbie cywilnej
- Koordynuje przygotowywanie opisów stanowisk pracy dla pracowników Departamentu
- Opracowuje założenia i projekty aktów normatywnych dotyczących służby cywilnej w zakresie należącym do właściwości Wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość: przepisów ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi; ustawy o Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego wraz z aktami wykonawczymi; prawa pracy; ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość tematyki związanej z: funkcjonowaniem administracji publicznej; zarządzaniem zasobami ludzkimi; zarządzaniem strategicznym; zarządzaniem procesowym; metodologią badań społecznych, analizą danych statystycznych
- Inne kompetencje i umiejętności: kreatywność, myślenie analityczne, wystąpienia publiczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja (w tym umiejętność formułowania pisemnych opracowań i informacji, argumentowania i przekonywania, prowadzenia trudnych rozmów).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 31