Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 113177
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Stres wynikający z charakteru wykonywanej pracy oraz praca pod presją czasu
Zakres zadań
- Przygotowuje dokumentację w zakresie zatrudniania, zwalniania, a także zmiany warunków pracy i płacy pracowników
- Ustala uprawnienia urlopowe oraz prowadzi ewidencję czasu pracy i absencji pracowników Urzędu
- Ustala uprawnienia pracowników do: nagród jubileuszowych, świadczeń emerytalno – rentowych i innych uprawnień i zobowiązań wynikających ze stosunku pracy (w tym uprawnień do dodatkowego wynagrodzenia rocznego tzw. 13–tka oraz zobowiązań do złożenia oświadczeń o stanie majątkowym), a także sporządza plany oraz przygotowuje dokumentację w tym zakresie
- Prowadzi akta osobowe pracowników Urzędu oraz wprowadza i aktualizuje dane w programie kadrowo – płacowym
- Monitoruje terminy w zakresie obowiązków związanych ze sporządzaniem ocen pracowników UKE oraz badań okresowych i kontrolnych, a także uczestniczy w procesie aktualizacji i sporządzania opisów stanowisk pracy i zakresów czynności pracowników Urzędu
- Obsługuje program Płatnik w zakresie zgłaszania pracowników i członków ich rodzin, zmian, korekt i wyrejestrowań oraz współpracuje w tym zakresie z ZUS
- Prowadzi sprawy związane z zawieraniem przez UKE umów zlecenia oraz umów o dzieło
- Przygotowuje dane z zakresu spraw pracowniczych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w służbie cywilnej
- Znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej oraz przepisów wykonawczych w tym zakresie
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Główny specjalista
Praca Płock
Praca Radom
Praca Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Specjalista ds. Płac Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Data dodania: 03-01-2023
Wyświetleń: 40
Wyświetleń: 40