kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Ponadto na stanowisku występuje zagrożenie korpucją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Koordynuje proces wdrażania obowiązków wynikających z ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- Kształtuje politykę monitoringu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych, w tym opracowuje metodologię badania dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych we współpracy ze środowiskami eksperckimi i koordynuje proces wdrażania narzędzia automatycznej oceny dostępności stron internetowych instytucji publicznych
- Uczestniczy w przygotowaniu dokumentacji projektów z zakresu dostępności cyfrowej, finansowanych z budżetu państwa lub funduszy unijnych
- Bierze aktywny udział w ciałach doradczych i eksperckich, w tym dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020.
- Współpracuje z instytucjami administracji państwowej oraz organizacjami pozarządowymi krajowymi i zagranicznymi
- Realizuje zadania ministra właściwego ds. informatyzacji wynikające z programu Dostępność Plus
- Nadzoruje lub prowadzi szkolenia wewnętrzne z zakresu problematyki dostępności cyfrowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie zadań związanych z zapewnieniem dostępności
publikowanych treści i stron www.
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- wiedza z zakresu: ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych, i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego, standardu WCAG 2.0 i WCAG 2.1, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- umiejętności z zakresu: obsługi programów pakietu Office, zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu.
- kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie C2
- wiedza z zakresu: procesu legislacyjnego, standardu HTML 5, technologii internetowych (HTML5, jQuery, PHP etc.)
- umiejętności z zakresu: tworzenia zestawień i analiz w arkuszu kalkulacyjnym
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 41