Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 112937

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Na stanowisku występują nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosc

Zakres zadań

  • Przygotowuje materiały informacyjne na podstawie opracowań własnych, informacji z departamentów oraz materiałów udostępnionych przez ministerstwa, urzędy centralne oraz inne organy administracji rządowej
  • Przygotowuje raporty, analizy i opracowania w sprawach zleconych przez przełożonego
  • Reaguje w sytuacjach kryzysowych wymagających szybkiego ustalenia faktów, zbiera i weryfikuje wszystkie możliwe informacje w celu poinformowania opinii publicznej o zaistniałym zdarzeniu
  • Przygotowuje projekty pism, oświadczeń oraz komunikatów w celu publikacji na stronach rządowych dotyczących bieżących działań rządu
  • Śledzi najnowsze trendy, badania i dobre praktyki z zakresu komunikacji społecznej w Polsce i na świecie
  • Śledzi bieżące działania rządu, proces legislacyjny oraz doniesienia medialne w celu projektowania i realizacji działań komunikacyjnych
  • Przygotowuje wkłady merytoryczne do interpelacji, wystąpień i zapytań poselskich
  • Opracowuje materiały merytoryczne: pytania i odpowiedzi, tezy, notatki, raporty oraz obsługuje merytorycznie kierownictwo Centrum Informacyjne Rządu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji społecznej lub w obszarze analiz lub obsługi administracyjnej lub wyszukiwania i przetwarzania informacji lub realizacji projektów
  • Znajomość aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej
  • Znajomość przepisów prawa i procesu legislacyjnego
  • Znajomość zasad redagowania i korekty tekstów
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 05-01-2023
Wyświetleń: 44